Evet arkadaşlar Beşiktaş - Pendikspor'a farklı yenildi! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Pendikspor'a farklı yenildi! Maçı nasıl buldunuz?

Benim fenerli olduğumu herkes biliyor nerdeyse ama objektiflik iyidir her zaman Beşiktaş gibi birtakım bu halde olmamalı ama saçma birtakım kurdular işte artık şimdiden seneye düzgün birtakım kurnaya bakmalılar
Cevap
56Cevap
kötü buldum
Yuh ya yuh diyorum artık pendige yenilmezsin be Beşiktaş
Bugün Öldüğümü Düşündüm Be Yav 4 Yemek Ne Ya Takımın Durumu Berbat Ya Ölsemde Kurtulsam Şu Hayatan Ya Takım Ne Hale Geldi Be 😠
Bir Fenerbahçeli olarak Beşiktaş'ın ve Fenerbahçe'nin yönetimden çektiği çile ne zaman bitecek diye bekliyorum.
Ayıptır yazıktır bu Beşiktaş’a bunu reva gören heyete. Her ne kadar ezeli rakibimizde olsa Beşiktaş, ben yakıştırmıyorum. Bu Beşiktaş’a olmadı.
Her bölgeye takviye şart, özellikle stoper bölgesine tecrübeli lider özellikli oyuncu lazım. Şu kadro derbilerde nefes alamaz.
Benfica gibi oldu besiktas üzüldüm adamların stadı yapılırken açılmadan orada çalıştım tribünleri yapmıştım fotoğrafım duruyor 🥺
Averaj takımı olduk doğduğumdan bu yana bu kadar kötü skorlar alan bi beşiktaş görmemiştim bunuda gördük
hahahah 2 maç kazandık diye şampiyonluk havalarına giriyorlardı :D
kim yaptı pendik mi? bilmiyorum pendik kalırmı ben bjkye gülmüştüm :D
bence düşme hattından cıkarlar eğer düzenli giderlerse
hatay düşsün zaten satılık volkanda istifa eder artık fenere bi 2 defans daha oynatıp. İstanbul düşer ama diğerleri konya sanmam
Bi zamanda bizi (Fenerbahçe) darmadagan etmisti fena bu Pendikspor 😍😂
Fenerbahçe de Chelsea'yi yenip Pendikspora yenildi.
Aynı Pendik fenerbahçe 'yede aynısını yapmıştı normal bence
Evet bu maçın böyle olacağını önceden biliyordum Ben canlı bahis sitesi yapıldı
Yuh diyorum artık beşiktaşa vasatın da vasatı değil mi bu durum? Nasıl yediriyorlar kendilerine anlamıyorum. İzlemedim izlesemde çok anlayacağımı sanmıyorum o yüzden bilmiyorum
Yeni teknik direktörün gelişiyle bir gazla iki maç kazandılar. Adamda sihirli değnek yok kötü kadroya sahip bjk. Bugun pendiğe yenilmesi gayet normal
Pendik zayif rakibine acımamış. Bir de derby diyorlar ayni şehrin takımı diye. Güçler denk olmayinca derbyden cok antrenman maçi olmuş.
Şenol Güneş güzellemesi yapanlar bu akşam bir şey der mi? Kadroyu o kurdu. Size göre filozof bize göre beleşçi. Anç futboldan anlamaz
Kadro da 8 tane türk 1 tane boş topçu 2 tane de boş yabancı olursa normal durum...
Beşiktaşin dün ki kadrosu ancak 2. lig de iyi oynar..
Keyiflendim yani 8 maçtır maç kazanamayan takımdan 4 yediler 😂
Bu kadar m. all bir takim olamaz ama oluyor işte
Şu maç geyiklerine hastayım. Ardından konuşan, yorum yapan milyonlarca aptala daha da çok gülüyorum 😃😅😃😅😂
Aptallar sürüsü, ahahaha...
Nasil bulmamizi bekliyorsun arkadas maci ne diyelim yani kendi takimimizami sövelim
Pendik nasıl birtakım da Beşiktaş bu denli yenildi. Yine para çeviriyor lar diye düşündüm
2 maç kazandılar tamam Santos geldi duzelcez bu sefer dedik yine ayni
Maçı satmışlardır kıytırık birtakım pendikspora yenilmezdi bjk
Bu benim tanidigim Beşiktaş degil cok kotu oldu takim
Beşiktaş kadar boş birtakım yok pozisyona giremedi defans yapmayı da beceremiyolar
Akşam sinan enginin yorumu:
Ama Ertem şimdi belli olmaz bakarsın beştaş gider Galatasaray'ı yener büliyomusun 😂
Umut nayir fenerbahce den pendige ne ara transfer oldu ya
Sebadan sonra Beşiktaş bitti
İzlemedim ama malamat etmişler bjkyi
2.5 üst 1 oynadım iyi buldum☺️☺️
Beşiktaş bu sezonu kafasında bitirmiş
inanmadım. baktım. Sürpriz.
Son yıllarda Pendik spor baya güçlendi.
2. Pendik vakası. 😃😃
Yani hoca yeni yapılanma
pendik süğriz sever yıllar önde fener yenmişti
Ah be beşiktaşım ne hale düştün fenerliler bile senle dalga geçiyor
jk işte köy takımına ynzjsn
Allah belasını versin bu yönetimin.
Beşiktaş kötü takm normaldir. Fener en iyisi
@avcikaan 🤛
Kaleciyi dövdüler mi :)
Beşiktaşa fena çaktılar.
Pendik büyük yerdir yerler adamı
Pendik spor ne ya 😂😂
Bjk ya yine simardilat
Beşiktaş mı yenildi😂
Perişan ettiler ya 😂
hoca akşam bunları döver
ne bekliyordunuz başka
Averaj takımından 4 yediler püüü
Pendikspor zayıf rakibine acımamış.
besiktasa hayret ediyorum cidden
Bu sene dikiş tutmaz Beşiktaş.
Pendikspor ne yaa ilk kez duyuyorum
samsunum da fenere koysa şoyle nerde o gunler.
Birileri cebini fena doldurdu
🦅🦅🦅🦅🦅🦅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?