Beşiktaşda Aytuğ kömeç, Emrecan terzi, emre bilgin, kartal yılmaz, ege tıknaz , Semih kılıçsoy var Fener'de sol ayaklı stoper Yusuf akçiçek Galatasaray da Metehan baltacı, baran Demiroğlu, emin Bayram, yunus Akgün, Ali turap bülbül, Ali Yeşilyurt, Gökdeniz gürpüz, eyüp aydın daha nicesi Niye anlamıyorum Ben Galatasaray dan altyapıdan dört oyuncuyu direk 11 e yazar iskelet kurardım.
Güncellemeler
+1 yıl
Aaas
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Bir Galatasaray taraftarı olarak anlamıyorum niye takımlarımız yabancı oyuncu peşinde sürekli?
Ülkede türk futbolcusunu seven yok arda güler mis gibi realde oynuyorlar bir ton kişi balon felan diyor ferdi için de ayni şekil ülkede kıskançlık çok olduğu için başarılı bir Türk görünce hemen aşşalama devreye giriyor kulüpler de yabancı getiriyor bence taraftar da icardi gibi deliriyor futbolcu için
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
Galatasaray da inan ol Gökdeniz ve Eyüp ikilisi Sergio ve ndomble kerem Demirbay dan bin kat daha iyi oynar Gökdeniz gürpüz çok iyi 8 numara nuri Şahin gibi çok iyi bir 8 numara Sami satılmış var Altınordu süper oyuncu Mert Furkan bayram, Arif şimşir, serhat öztasdelen var çok iyiler Galatasaray , FB, bjk boş yerine para harcıyor Ndomble ye giden para min 4 milyon Euro kerem Demirbay da min 5 milyon Euro, zahada min 7 milyon Euro 16 milyon Euro para O paraya Berke özer, Ahmet kutucu, erencan yardımcı, Sami satılmış, levent mercan, Berkay yılmaz, efe Sarıkaya, mert Furkan bayramı alırsın
Zaten altyapılarda torpil olmasa gençlere teşfik yapılsa bizim ülkeden ne futbolcular çıkar ailesi yüzünden veya torpil yüzünden kaç kişinin futbol hayatı bitiyor bir tanıdığımı Beşiktaş kulübü istemişti amatörde oynuyordu arkadaş hocası bir dünya para istemişti vazgeçti sonra Beşiktaş
Benim hayalim de Galatasaray için As ilk 11 Berke özer, Total Bayramov, Metehan baltacı, efe Sarıkaya, levent mercan, Sami satılmış, eyüp aydın, Emircan gürlük, abbosbek fayzullaev, Yusuf sarı, erencan yardımcı ilk 11 i Yedek olarak da Mert Furkan bayram, alı turap bülbül, Ali Yeşilyurt, hasan turan, Berkay yılmaz, Gökdeniz gürpüz, Yusuf sertkaya, doğuhan Aral şimşir, cihan çanak, Burak ince, Ahmet kutucu 3 . Yedek forvet baran Demiroğlu 3 . kaleci Enes emre büyük
Altınordu her sene iki tane oyuncu satıyor Parayı buluyor bizimkiler jankat yılmaz a yıllar önce Fransa dan 1 milyon Euro teklif geldi gitmeli ydı köreldi Her sene Galatasaray altyapı oyuncularına gelen teklifi kabul etse min yılda 5 milyon Euro gelir demek al bunu altyapıya kullan Efe Akman ve Hamza akmam Romaya satılmadı şimdi kimse almaz Aç gözlülük yapıyor uz Nelsson a 17 milyon Euro teklif geldi vermedik Şimdi 12 veren olmaz Biz oyuncuları değeri gelince satmıyor uz Efe Akman min 2 milyon Euro teklif geldi 16 yaşında iken hemen satman lazımdı Yunus Akgün zamanında 3 milyon Euro civarında teklif geldi şimdi alırlar almazlar mı belli değil Emin bayram a teklif geldi 6 milyon Euro civarında Satman lazımdı Şimdi iyi oynuyor ama Max edeceği şuanlık 7 milyon Euro Değerini bulunca vereceksin İcardi yeni min 17 milyon Euro lık bonservis teklifi geldi satmadılar İcardi bir daha eskisi gibi olmaz bundan eminim Daha nice sini sayayım sinir oluyorum Bu iş bilmeyen yöneticiler e
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
yabacılar daha iyi
Yok be kanka
Semih kılıçsoy, erencan yardımcı ligdeki bir çok forvet ten daha iyi
Ülkede türk futbolcusunu seven yok arda güler mis gibi realde oynuyorlar bir ton kişi balon felan diyor ferdi için de ayni şekil ülkede kıskançlık çok olduğu için başarılı bir Türk görünce hemen aşşalama devreye giriyor kulüpler de yabancı getiriyor bence taraftar da icardi gibi deliriyor futbolcu için
Galatasaray da inan ol Gökdeniz ve Eyüp ikilisi Sergio ve ndomble kerem Demirbay dan bin kat daha iyi oynar
Gökdeniz gürpüz çok iyi 8 numara nuri Şahin gibi çok iyi bir 8 numara
Sami satılmış var Altınordu süper oyuncu
Mert Furkan bayram, Arif şimşir, serhat öztasdelen var çok iyiler
Galatasaray , FB, bjk boş yerine para harcıyor
Ndomble ye giden para min 4 milyon Euro kerem Demirbay da min 5 milyon Euro, zahada min 7 milyon Euro
16 milyon Euro para
O paraya Berke özer, Ahmet kutucu, erencan yardımcı, Sami satılmış, levent mercan, Berkay yılmaz, efe Sarıkaya, mert Furkan bayramı alırsın
Zaten altyapılarda torpil olmasa gençlere teşfik yapılsa bizim ülkeden ne futbolcular çıkar ailesi yüzünden veya torpil yüzünden kaç kişinin futbol hayatı bitiyor bir tanıdığımı Beşiktaş kulübü istemişti amatörde oynuyordu arkadaş hocası bir dünya para istemişti vazgeçti sonra Beşiktaş
Benim hayalim de
Galatasaray için
As ilk 11
Berke özer, Total Bayramov, Metehan baltacı, efe Sarıkaya, levent mercan, Sami satılmış, eyüp aydın, Emircan gürlük, abbosbek fayzullaev, Yusuf sarı, erencan yardımcı ilk 11 i
Yedek olarak da
Mert Furkan bayram, alı turap bülbül, Ali Yeşilyurt, hasan turan, Berkay yılmaz, Gökdeniz gürpüz, Yusuf sertkaya, doğuhan Aral şimşir, cihan çanak, Burak ince, Ahmet kutucu
3 . Yedek forvet baran Demiroğlu
3 . kaleci Enes emre büyük
Amatör de o kadar para istenmesi saçma
Ben bu halimle oyuncuları biliyorum
Emre abi , daha nicesi scouting ekipleri ne yapıyor
Sami satılmış ruhu kazana gidiyor
Altınordu her sene iki tane oyuncu satıyor
Parayı buluyor bizimkiler jankat yılmaz a yıllar önce Fransa dan 1 milyon Euro teklif geldi gitmeli ydı köreldi
Her sene Galatasaray altyapı oyuncularına gelen teklifi kabul etse min yılda 5 milyon Euro gelir demek al bunu altyapıya kullan
Efe Akman ve Hamza akmam Romaya satılmadı şimdi kimse almaz
Aç gözlülük yapıyor uz
Nelsson a 17 milyon Euro teklif geldi vermedik
Şimdi 12 veren olmaz
Biz oyuncuları değeri gelince satmıyor uz
Efe Akman min 2 milyon Euro teklif geldi 16 yaşında iken hemen satman lazımdı
Yunus Akgün zamanında 3 milyon Euro civarında teklif geldi şimdi alırlar almazlar mı belli değil
Emin bayram a teklif geldi 6 milyon Euro civarında
Satman lazımdı
Şimdi iyi oynuyor ama Max edeceği şuanlık 7 milyon Euro
Değerini bulunca vereceksin
İcardi yeni min 17 milyon Euro lık bonservis teklifi geldi satmadılar
İcardi bir daha eskisi gibi olmaz bundan eminim
Daha nice sini sayayım sinir oluyorum
Bu iş bilmeyen yöneticiler e
Ben olsam Galatasaray'ın başına Hüseyin Eroğlu nu getirir altınordu sistemini kurarım
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!