Neden herkes Galatasaray’a fetöcü diyip kendi takımı akkaşık mış gibi hareket eder?

Bunu özellikle Fenerbahçeliler yapıyor, neymiş efendim Galatasaray takımı falan , sebebini soruyorsun Hakan Şükür diyor 😅

Ama fenerbahçeli taraftar şunu diyemiyor ya da görmezden Geliyor ,

- Aziz Yıldırım fetöcü yöneticileri kulüpten kovdu diyemiyor.
- 3.04 tane oyuncumuz itirafçı oldu diyemiyor ( yani bu şu demek biz fethullah Gülen’in cemaat deydik ama ehli sütlüye karışmadık itirafçı olacağız , o dönem suçu günahı olmayan insanların anası ağladı bu adamlar nasıl itirafçı olup da kurtuldular? )
- 3.04 tane bir numaralı feto üyeleri Fenerbahçe Fenerbahçe’den çıkma onların formasıyla antrenman yaptılar.


Şimdi burada millet niye kaldırıp tek suçlu Galatasaraymış gibi davranıyor? Üstelik Galatasaray’da 2.03 tane futbolcu var ama kendi kulüplerinde yöneticiler var işin içinde 🤣🤣

Ya bir de şu var ya fethullah Gülen cemaati devletin içine sızmış kulüplerin içine mi sızlamadı 😅😅 buna inanmak için ap*tal olmak gerekir yani
Neden herkes Galatasaray’a fetöcü diyip kendi takımı akkaşık mış gibi hareket eder?
Cevapla