Galatasaray'a gelen futbolcular neden çöpleşiyor?

Seferovic çöp, Mauro İcardi çöp, Radamel Falcao'ya çöp demek istemiyorum ama o prime halini göremedik, Mertens çok savunmacı davranıyor ve kaleye bir tane bile şut çektiğini görmedim. Sizce Galatasaray'a gelen futbolcular neden çöpleşiyor?

Galatasaray'a gelen futbolcular neden çöpleşiyor?
Cevapla