Galatasaraylılar neden sadece galip olunca koyu taraftar oluyor?

Yenilince ortada yoklar ama niye
Güncellemeler
+1 yıl
"g" küçük olacaktı büyük olmuş 😠 @kizlarsoruyor
Galatasaraylılar neden sadece galip olunca koyu taraftar oluyor?
Cevapla