Kick boks öğreniyorum ama kimseye kıyamadığım için vuramıyorum. Bu konuda ne yapmalıyım?

Sevmediğim insanları gözümün önüne getirsem dahi nioww olmuyor. Sadece yöntemi öğreniyor, uyguluyorum ama güçlenme olduğunu sanmıyorum. Şiddetin şakayla yapılanına bile karşıyım böyleyken öğrenemeyecek miyim :((

Kick boks öğreniyorum ama kimseye kıyamadığım için vuramıyorum. Bu konuda ne yapmalıyım?
Cevapla