Fenerbahçe deplasmanda Beşiktaş'ı 3-1 ile geçti. Maçı nasıl buldunuz?

Fenerbahçe bu kritik galibiyet ile liderliğini sürdürdü. Fenerbahçe maçta 1 penaltı atışınıda gole çeviremedi. Fenerbahçe çok gol kaçırdı. Genel olarak Beşiktaş kötüydü ve varlık gösteremedi.

Fenerbahçe deplasmanda Beşiktaş'ı 3-1 ile geçti. Maçı nasıl buldunuz?
Cevapla