Evet arkadaşlar Galatasaray - Antalyaspor'u deplasmanda Sanches ve Icardi'nin golleriyle 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Antalyaspor'u deplasmanda Sanches ve Icardi'nin golleriyle 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Saç bas yolduk yine bizim mahalle macinda bu kadar pas hatası olmuyor bu futbolcular neden istikrarsız İngiltere’de oynayan adam Antalya’da oynayamıyor neyse kazasız geçti
Cevap
5Cevap
Maçı iyi oldum
Rolantide geçen bir maç oldu 1-0ken antalyasporlu asambolanganın kaçırdığı net gol maçın dönüm noktası oldu
bizim oyuncular fazla takmıyorlar sıradan maçları
Galatasaray sıkmadan oynuyor. bu ligin çok üstünde olduklarını biliyorlar.
Bjk ve TS erken havlu attı.
Feneri de içerde dışarda yeneriz en kötü berabere kalırız
Her zaman ki sıradan Galatasaray: Süper😎
Hakem sağolsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?