Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Başakşehir'i ilk yarıda ki etkili futboluyla 4-0 yenerek 6'da 6 yaptı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Başakşehir'i ilk yarıda ki etkili futboluyla 4-0 yenerek 6'da 6 yaptı! Maçı nasıl buldunuz?

Eski Fenerbahçe geri geliyor gibi. Azim istek hırs o kazanma isteği ruhu. 3-0 öndeyken bile kurulan baskı yapılan defans hele ki 3-0 giderken maç Sysmanski abizimin deparı ne kadar istekli ve azimli olduğunun göstergesi. Biz bu takım ruhunu arıyorduk işte. Teşekkürler Fenerbahçe tebrikler Fenerbahçe.
Gs niye düşme adayını zar zor 2-1 yendi o zaman kardeş :) Bize gelince bu tip takımlar mahalle takımı olur köy takımı olur. Gs ye gelince şampiyonlar liginde oynamış lig almış takım olur aynen anam aynen :D
Fenerbahçe hem oynadığı oyunla hem de Avrupa'da ligde 13 de 13 yaptı dile kolay kadro kalitesi ve oyunu çok iyi organize oyunu dar alanda çok nefis oynuyor takım boyu kısa çok çabuk defansta ve ofansif yönde bu ligin üzerinde tabi bu sene hakemler eyyam yapmazsa operasyon çekilmezss Fenerbahçem bu sene şampiyon olur net söylüyorum 😉
Yahu hele bi bekle çok çabuk havaya girme hemen. O uçan kaçan dediğiniz fenerbahçe'nin bundan önceki iki maçı rezildi! Ha bu arada Galatasaray'ın da bi halt oynadığı yok onlarıda göklere çıkartmak için söylemiyorum! Ama bu oyunlarla lastik bir yerde patlayacak o gün yakındır 😅
Benim havaya girdiğim yok kimse kusura bakmasın ama takım dolu dizgin güvenveriyor ve havaya ben değil takım olarak girmiş bulunmakta takım hem Avrupa dönüşü yorgun olduğu maçlarda bile yedekde bile kazanıyor şuana kadar bunu başarabilen belkide tr de yokdur bütün oyuncusundan verim alabilen onu da geçtim bu sezon bu kadro ile tek rakip GS olur onun harici kimsenin zorlayabilecegini düşünemiyorum ve düğüm kendi alarındaki maçlar şampiyonlugı belirleyecek bence ama bu sene o sene gibi görüyorum farklı bir ambians balon patlayacaksa bu GS olur zaten patladı baksana ayakda duramayan oyuncuları var ama göreceğiz bakalım🤗
Ben iki takımında oyununu beğenmiyorum. Fenerbahçe bu maçta daha iyi oynadı hücümda ama sezon başından beri savunma ağırlıklı bir oyun oynuyor ve galatasaray ile beraber 3 golle lig'te en az gol yiyen iki takımdan biri. Fenerbahçe'yi birde geriye düştüğü maçta görelim ki ben bu oyunlarla Fenerbahçe'nin çok zorlanacağını düşünüyorum! Fenerbahçe'de bence iki tane alternatifsiz oyuncu var, biri dzeko her ne kadar batshuayi yedekte olsa bile bir dzeko etkisi yaratamaz, diğeri ise orta sahada fred eğer bu adama bir şey Fenerbahçe'nin orta sahası sıradan bir orta saha olur. Şu anda 6'da 6 yaptı diye çoğu kişi skor yorumculuğu yapıyor! Galatasaray'da bir halt oynamayarak 5'te 5 yaptı ama kimse kötü futbolları konuşmuyorum herkes skor yorumcusu olmuş!
Fenerbahçe bugün çok iyi oynadı. Başakşehirin kötü olmasının da etkisi vardı bunda. Şampiyonu da Fenerbahçe Galatasaray derbileri belirleyecek gibi. İkisi de iyi oyun ortaya koyuyor. İyi de transferler yaptılar.
Böyle şeyler için erken daha ayrıca böyle konuşmalar takımı bozar rehavete iter genelde ama bugün lider gibi oynadı. Bir futbolsever olarak oyun keyif verdi.
Cevap
35Cevap
bence şampiyon olamazlar. ama olabilir de ligin sonlarına doğru belli olur
Bir şey demek için erken ama umarım oluruz artık. Ollmasak da 💛💙
hahahah Galatasaray varken çok zor :D bir kaç hafta sonra gene eski şampiyonluklar gündeme gelir :D
@Punisher-34 hehe sen oyle san artik yok kalitesiz sacma kadromuz bu sene masallah cok iyiyiz
@pessimistiic07 inşalah geçen senede öyleydi
@Punisher-34 gecen yil oyle degildi kale sorunlu forvet sorunlu defans orta alan hepside sorunlu kisiler vardi birde antrenor yabanci ligi bilmeyendi
@pessimistiic07 karşınızda icardi olunca hepsinin eli ayağına dolanır merak etme sen :D
@Punisher-34 ahaha becao onu halleder bi vucudu var becaonun zaten dokunsa icardiniz ziplardi olur 😂
@Bizden_Söylemesi amin 😂
En büyük derdim bu olsun 😂 @Bizden_Söylemesi
Payşmayın yaw göz değecek ilk defa takıma ısınıyorum hafif bir iştahlandık şampiyonluk için onu da kem gözler devir mesin yeter artık bıktığğğ :))
Yes sarı lacivert aşkına :D gönlümüzün şampiyonu zaten.
Geçen sene bizi çok üzdüler, bu sene inanıyoruz💪 Her Zaman Her Yerde En Büyük Fener 💛💙
Fener yine rehavete kapılmaya başlamış yavaştan. Daha 32 hafta varken şimdiden şampiyon olurlar demek, boş bir rüyadan ibaret başka bir şey değildir
İyi gidiyoruz. Renklere sevdalıyız fark etmez :)
Gönlümüz Fenerbahçe'den yana. Şu 5 yıldız olsa da formayı alsak
Zayıf rakipler denk geldi oynadığı başakşehir onlardan bir tanesi
Gs yenerse puanı az da olsa şampiyon olsun yoksa 100 galibiyet de alsa ölçü degil
Ewtt bu sene kesin şampiyon.. AMA YINE GONULLERIN SAMPIYONU HE HE HE.. Gs var fb de kim
Fenerbahçe şampiyon olamaz kaç senedir olamıyor diyenler şunu unutmayın bu takım rossili samattalı kazmalarla 1. ciliğe oynayıp son anlarda 2. ciliğe geldi hep hakem olaylarını saymıyorum bile ama bu sene winner oyuncularla dolu bir fenerbahçe var dzeko winner tadic winner szymanski dinamo fred dinamo say say bitmiyor
Katılıyorum dostum çok doğru dedin
Maalesef bu sene olabilir Galatasaray yarın ki maçı değil Manu maçını düşünüyor fener konferans liginde yedekler ile oynuyor böyle bir ortam da açık ara fener favori
Valla olur mu bilmem ama uzun süre sonra bizim de yüzümüz güldü ya çok şükür. Hala onun sevincini yaşıyorum.
Bilmiyorum her sezon başı çok iyiyiz aradan sonra form düşüklüğü oluyor ama sanki bu sene olacak inanıyorum İsmail Kartal var
Fener zaten bir çok sezonda iyi başlıyor sonra şampiyonluğu kaptırıyorlar 😂
Fener iyi ama karşısına daha ciddi bi rakip çıkmadı umarım bi köyüye giderler ali koç istifa 😄
O sene bu sene olacagına inanmaya başladım beşiktaşlı olarak
Zorbay kucuk ama mide bulandırıyor.. şampiyonluk icinde birsey demek cok erken.. ama fb iddiali..
6 maça bakarak şampiyon belirleyemeyiz bence :)
Kesinlikle bu sene şampiyonuz
Borsada hissesi mi var fenerbahçenin
Halka arz olur mu acaba
Hmmm iyi ozaman
Bi araştırım ben teşekkür ederim
Borsa düşünüyorsan halka arz olanları tercih et
Evet inşallah bu sene şampiyon olacaz ❤️
Her sene aynı hikaye 😂😂
olamaz, Galatasaray varken..
Yok yer sene aynı halt boşa ümitlendiriyorlar
konusmak icin henuz erken
Olamazsa iyi alay konusu olur
13 maçın toplamda 13ünü kazandı Avrupa maçları ile
fenerbahçe çok tehlıkelı bır şekılde gelıyor
olur mu @FloraBacchus sence😂😂?
😄 Avarajla kaybedeceksiniz bak demedi deme fkfkg.
Sizin lanetiniz bu 😄
Rüyanızda görürsünüz artık ahaahaha😄
Siz görüyorsunuz rüyanızda çakma 4. Yıldızınızda kanıtı 🤪
Yavaş gel ciğerimi söktün 🤣
Geçmişe değil geleceğe bakın artık 😄😄
😄😄😄😄🖐️
Olsa da olmasa 💛💙
Son hafta Galatasaray'a bırakır, alıştık artık
Ali koç yine kovmazsa ismail kartalı olabilir
Öyle demeyin sonra afallıyorlar
Hadi inşallah
O sene bu sene
Fenerbahce spor eze eze Şampiyon olacak !
💛💙
Olamaz maalesef
gs varken zor
Insallah olmazzz
Aa fenerliler yenmiş
olur olur
olur bence
Olucaz insallah
💛💙 olurrr
Fevkalade
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?