Arkadaşlar merhaba ben 160 boyunda 81 kilo 23 yaşında bir kızım normal şartlarda sigara da kullanıyorum ancak azaltmaya başladım. Son 1 ay içinde 5 kilo verdim ancak sadece yemekten kısarak ve yürüyüş ile verdim.
Vücuduma biraz şekil vermek istiyorum ancak hiç esnek bir yapım yok ve bazı spor hareketlerini kaldıramıyorum yani bir gün yapıyorum rahatsızlanıyorum hasta oluyorum dediğim gibi hiç esnek bir yapım yok. O yüzden basit hareketlerle neler yapabilirim bana bir şey önerir misiniz ve nasıl daha esnek bir yapıya ulaşabilirim?
Mesela düz uzanıp bacaklarımı yukarı kaldırırken bacağımdan küt küt ses geliyor ya da ayak parmaklarım titriyor bükülüyor ister istemez korkuyorum. Napmalıyım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer