Evet arkadaşlar Beşiktaş - Sivasspor'u 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Sivasspor'u 2-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Gedsonu atmaya yüreği olsaydı maçın seyri değişirdi. Adamın bileğinin kırılması lazım bu ülkede kırmızı kart çıkarılabilmesi için. İcardiye de benzer hareker yapıldı o da es geçildi. Sorun takımlarda değil hakemlerde. Futbolu aşağı çeken en önemli unsur hakemlerimiz.
2. Viteste yürüye yürüye kazanmaya devam ediyor takım Pendik maçında 2 yi bulsa 9 da 9 gidecekti rakipler sertleşene kadar seviye artacak mı diye merak ediyorum muleka iyi gözüktü yani ciddi sıkıntı
Cevap
13Cevap
Beşiktaş yeni transferleriyle beraber daha iyi bir görüntü çizdi, oyunun tamamen hakimiydi. Oyundan öte 3 puanı almak önemliydi
Pendikspor maçında ki o gol verilse şu anda Beşiktaş 9 puanla liderdi. Ama ne olursa olsun bizlerde bu sitelerde, büyük beşiktaş camiasının haklarını korumaya devam edeceğiz, kimse merak etmesin. Şu anda en diri takım kesinlikle Beşiktaş. Bu takıma ghezzal da girip cenk tosun'da form tuttuktan sonra o zaman Beşiktaş'ı izleyin! Fenerbahçe'nin ite kaka nasıl kazandığını bu akşam gördük, galatasaray desen icardi'ye bir şey olursa onlardan da bir halt olmaz!
Maçı iyi buldum. iyi oynadılar.
Evet izledim çok güzel maçtı yani ikinci yarı bir kaç gol daha atabilirdik ama canları sağolsun sonuçta 3 puanı aldık
Maçın özeti ni seyrettim Beşiktaş/Biraz daha oyunu kurmakta zorlanıyor
Forvetlerde sıkıntı var cenk iyi ama abubakar ağır kalıyor
İki net kırmızı kart verilmedi.. Biri de penaltıydı.. Sonra Beşiktaş kollanıyor deyince kızıyorlar..
Biri memleketimin takımı biri tuttuğum takim ne diyebilirim xnxns
İzledim alex iyiydi sadece biraz son vuruş eksikliği gördüm rashicaya gelirsek çok fazla ofansif kaldı iyiydi genel olarak
GS maçındaki hakeme bak bjk maçındaki ne bak maalesef arada dağlar kadar fark var
David Luis gibi fosilleşmiş adamı alacak bu Cimri Anç herhalde. Alex de iyi topçu ya
beşiktaş forma giriyor iddialıyız
Beşiktaş bu futbol la yarışın içinde olur
Gedson kırmızı kart güme gitti
@siyahbeyaz93 ben ne diom bu ne dio 🤣 kırmızı kart ile atılması lazim diom. aloooo🤣🤣🤣
@siyahbeyaz93 hayırlı işler hakemler🤣
Çok güzel bir maç.
İzlemedim de bjkden olmaz bu sene
Izlemedim
Sivas'ı ezmeyin artık off🐺5️⃣8️⃣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?