Letonya 2 - Türkiye 3... Bu galibiyetten sonra söylüyorum, Kuntz defolup gidecek ya da gidecek!! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar galibiyete rağmen milli takımda kuntz mutlaka kovulmalı! Son bölümü 10 kişi oynayan letonya'nın kaç tane tehlikeli pozisyonu var! Böyle rezalet olmaz kuntz mutlaka kovulmalı! Ne düşünüyorsunuz?

Letonya 2 - Türkiye 3... Bu galibiyetten sonra söylüyorum, Kuntz defolup gidecek ya da gidecek!! Ne düşünüyorsunuz?
Letonya 2 - Türkiye 3... Bu galibiyetten sonra söylüyorum, Kuntz defolup gidecek ya da gidecek!! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla