Karagümrük-Beşiktaş maçı 4-1 bitti! Ne düşünüyorsunuz?

Karagümrük-Beşiktaş maçı 4-1 bitti! Ne düşünüyorsunuz?
#umrumdışı
Bomba gibiyiz bee 💣
Bomba gibiyiz bee 💣
Güncellemeler
+1 yıl
Maç 4-1 Beşiktaş'ın arkadaşlar.
Karagümrük-Beşiktaş maçı 4-1 bitti! Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla