Evet arkadaşlar Manchester City - Inter'i 68'inci dakikada rodri'nin golüyle 1-0 yenerek şampiyonlar ligi şampiyonu oldu. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Manchester City - Inter'i 68'inci dakikada rodri'nin golüyle 1-0 yenerek şampiyonlar ligi şampiyonu oldu. Maçı nasıl buldunuz?

Man City oynayamadı Inter savunmasına takıldı bunu zaten bekliyordum. Inter'in şans eseri kaçırdığı bi gol var berabere bitecek diye düşünüyordum açıkçası.
Inter kötü oynamadı aksine pozisyonu daha bol bi taraftı. Aslında buradaki asıl belirleyici mancitynin bu kupaya aç olmasıydı sanırım yoksa Inter yinede italyan ekolu olduğunu yine gösterdi kadro değeri yarı yarıya olduğu halde
Pep kesinlikle zekayı futbolla harmanlayan sayılı TD den. City o gidince mumla arar. Adam kendi mevkisi olmayan topçulardan bile üst düzey verim alıyor. Futbol tarihinin en iyi Tdlerine girer. Futbolun aslında zeka sporu olduğunu da kanıtlıyor
Cevap
7Cevap
Maçı güzel buldum
City hak ettiği şampiyonluğu aldı, Haaland bu sene kesin Ballond'orun sahibi.
@reykart2 Sence Haaland mı Mbappe mi daha iyi
Katılıyorum söylediklerine
M. City'nin hak ettiği bir final oldu. R. Madrid karşısındaki sükseli futbolunu oynayamasa da sonuca gitmeyi başardı.
Güzel bir organizasyon oldu Manchester City kazanacağı kesindi
Futbol bu be yemin ederim Türkiye'de biz maç oynamıyoruz
interin şanssızlığı citynin güzel gölü maçın ozeti
Hakan interde de iyi onyamiyormuş
Başka bir sonuç bekleyen mi vardı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?