Dün gece Şampiyonlar Ligi’nin kazananı Manchester City ile Avrupa Ligi’ni kazanan Sevilla Süper Kupa için karşı karşıya geldi. Normal süresi 1-1 eşitlikle biten karşılaşmada seri penaltı sonuçlarında Manchester City 5-4 galip geldi. Ve böylelikle City tarihinde ilk kez Süper Kupayı müzesine götürmüş oldu. Maçı nasıl buldunuz?
UEFA Süper Kupa’ın kazananı Manchester City oldu! Maçı izlediniz mi?
En İyi Cevaplar