Evet arkadaşlar Galatasaray - Sivasspor'u icardi'nin golleriyle 2-0 yenerek haftaya başkent'te ankaragücü'ne karşı şampiyonluk maçına çıkacak! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Galatasaray - Sivasspor'u icardi'nin golleriyle 2-0 yenerek haftaya başkent'te ankaragücü'ne karşı şampiyonluk maçına çıkacak! Maçı nasıl buldunuz?

Her zamanki gibi yine Fenerbahçenin alt takımını yenmeyi başardık. Helal top oynayarak puanlarımızı topladık. Şimdi istedikleri şikeyi yapabilirler!
Cevap
9Cevap
Güzel maçtı
Çok güç oldu tabiki birde şampiyonluğu başkentte kaldırıyormuşuz 💛❤️
Orta viteste klasik bir Gs galibiyeti oldu bence şampiyonluğa laf eden cikcikleri dikkate almayınız Şampiyo…. Galatasaray o değil de Bursa da ligde kaldı adios Batman Bayburt
Güzel değildi, pozisyon vermediği macı iki golle kazanmayı bildı Gs ❤
Aslanlarima yakışır buldum
Asın Bayrakları Şampiyon Geliyor :)
Izlemedim
Şampiyon Galatasaray
İyi öaçtı
Helal be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?