
30 saniyeden sonra titremeye başlayan ben 😄 ama plank twist ı çok rahat yapıyorum mesela. Nedeni nedir acaba..
#Morp ❣

30 saniyeden sonra titremeye başlayan ben 😄 ama plank twist ı çok rahat yapıyorum mesela. Nedeni nedir acaba..
#Morp ❣
Plank'ta sabit kaldığın için ağırlık birikmesi oluyor zamanla, her geçen saniye daha da fazla oluyor etkisi bu yüzden.
Plank Twist'te ise ağırlığı yaptığın hareketlerle dağıtıyorsun, tek bir yere yüklenme olmuyor ve bu sebeple daha fazla kalabiliyorsun.
Bir tanesini seçmek ve ona yüklenmektense her ikisini de yapmak daha verimli oluyor.
Ben 4-5 dakika yapabiliyorum ilk başlarda yeni yaptığım zamanlarda 1 dakika geçmiyordu ama şu an rahat 4-5 dakika oluyor. ama çok zorlamıyorum zaten o kadarı yeterli oluyor.
Demekki zamanla benimki de artar
Artar knk bence yorulduğun zaman dinlen 1-2 dk sonra ikinci set yapabilirsin
Cevap
14Cevap
Tek titreyen benim sanıyordum 😂
Bir kaç kez yaptım tansiyonum falan düştü valla çok zordu 😅
Benim plank sonu nefes full gidiyor 😂
Parmak uçlarında durulduğu için vucut ağırlığının tümüne fazla yük bindiği için ilk başlarda kisiyi oldukça zorlayacak bir egzersiz bu..
Zor gelmez ama vücut alışınca
En iyisi aletli plates
Ben plates seviyorum.
Hayirli sabahlar çilek22
Zorlastiran aslinda kisidir hicte zor degil bence
Şimdilik en fazla 1 dk.. 1 ay oldu başlayalı yavaş yavaş artırıyorum
Spor yaparken bile yapamazdım fazla yapana helal olsun
Yorgunken hiç yapılmıyor..
3 dk kalabiliyorum en fazla. Sonra titremeye başlıyorum ve yere yapışıyorum😄
3 dakika iyi duruyorsun valla maşallah
Teşekkür ederimm🦋
Hiç denemedim yaparsam bı 5 şakayı bulur galiba 😂😂😂
Göründüğü gibi kolay değil 😂
70 80 tane cekmisligim var gunluk250 adet sabah öğle akşam yemekten sonra
Plank çekilmiyorki görseldeki gibi sabit duruyorsun sadece 😅
Ve artık şınavv o kadar basitlesmisti ki düz duvara ayaklarımı dayayip elerimmmm yerde baş üstü çekiyordum
1,5 sene oncesei duzenli spor vardi hauatimda 30 saniye 3 set yapabiliyor idim
Yaptığım bi hareket değil ama baya zorlarım sınırları
Askerde 20 dakikadan fazla durdum evet ceza olarak 😂
Hatta plank değil şınav pozisyonunda daha zor
Önceden evde yapardım 1-1.5 dk olurdu, şimdi ağırlık çalıştığım için daha uzun olması gerek.
20snden sonrA titreyen ben 🤪
Kız göbek var bende yapamıyorum 😅🙈
Yapta erisin göbüşler
Plank karın için en önemli hareket beybi ben ekstra olarak bel çalıştığım için plank twist versiyonunu yapıyorum
Kasları sıkarak mı sıkmayarak mı?
Sıkmıyodum
O zaman ben 3 dk dururum 😃
Ben plank süremi saymıyorum. Yapabildiğim kadar.
5 saniye yapsam yarabbi şükür
Bir ara 1-2 dk yapıyordum
Hiç yapmıyorum dkdkd
1 dk 😂
İki defa denemiştim, 2 dakika
1 dk plank yapamazsınız 30 dk iş beklersiniz
İkisi aynı şeymi 🙄
20 dakika yapabiliyorum
Bı 4 daka dura bilirim
5 dakika sonrası zorluyor
3 dakika
2 dk
Baya yapıyomuşsun
20 30 saniye
Zar zor 5 dk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?