AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Ben 2 buçuk dakika yapabiliyorum. Sonrasında atıyorum kendimi. Daha da kalkamıyorum zaten. Hahahahah aklıma o anlar geldi şu an :)
Daha da kalkamıyorum zaten 😀
Hahahah 😂😂
6-10 dakika arasında durabiliyorum, fakat sabit dur ve hiç bir şekilde hareket etme dersen, 2 dakikayı geçmez.
Bu sırada uzun süre durmanın hiç bir anlamı yok :D Sadece kasları yoruyorsun. Sürenin uzaması marjinal faydayı düşürüyor ve uzatmaya çalıştıkça formunu bozuyorsun, yanlış yerlere yük biniyor :D Bu yüzden 30 saniyelik, 3-4 > 10 dakikalık tek set :D
Hani ben yaptığım için değil, yapabildiğim için söyledim. Serbest dalış ile uğraşıyorum ve core kuvveti benim için çok önemli. Plank üzerine çalıştığım bir konu bile değildi :D
Core bölgenin gücünü ve direncini arttırmak istiyorsan önerim, 30 saniye ip atlayıp plank/plank varyasyonlarını 30 saniye uygulaman. 10-15 saniye ara verip tekrar aynı döngüyü tekrarlaman olur. 15-20 dakika bu şekilde çalışabiliyorsan yeterince güçlüsündür :D
Teşekkür ederim, çok faydalı bir yazı oldu bu😀
Rica ederim. Spor hakkında her zaman yazabilirsin. Elimden geldiğince yardımcı olabilirim.
Tabi tabi😀
yapamıyyom
kim kalkacak da kim yapacak oooo
Axdcdhcdjbfj eig senin reis
eyvallah
2 dakika, ardından ise kısa bir süre mola ve 40 saniye de farklı bir pozisyonda plank.
Tutup ne kadar yapabiliyorum diye ölçmedim, öyle bir hata yapmam. Programa bağlı hareket ediyorum.
Programda dayanabildiğin süre işte, ara vermeden.
O şekilde desene. :D Direkt ilk yapışta kaç dakika duruyorsunuz şeklinde anladım.
7 dakika sabit, sütüne ekleyemeye çalışıyorum sürekli.
4 dakika en fazla acıyor 3'ten sonra parmak uçları dirseğe kuvveti verebilmek lazım
2.30 dk dan sonra bağırmaya felan basliyorum 3dkya kadar zorlarim herhalde
Daha ilerisini görmen için egzersiz yanında güzel kahvaltı yapman gerekiyor.
70 i görmedin mi hiç :d
Görüşe yorum yapmanı bekliyorum saatlerdir cjmdmxmd
Kahvaltı gereksizdir kilo aldırır.
Kahvaltıdan kasıt peynir gibi süt gibi kalsiyum tüketerek güçlendirmen gerekir kendini.
Niyetli misin?
Peynirin de sağlıklı olduğunu düşünmüyorum fazla süt ürünleri tüketmek yağ yapar niyetliyim
Yaşımı 100 küsür yaptım amcayla konuşuyorum diye düşünme djdjdmd
Doğrudur ben de spor yapıyorum da aşırı derece bilgili değilim tabii ki.
İftar sonrası konuşabilir miyiz🎈 görüşlerini ve içeriklerini az çok okuma fırsatım oldu 😇
Profilim açık galiba adxghcgh tamam knk
Mesaj kutun kapalı yahu nasıl iletişime geçeceğiz :d
takip etmen sonra benim de etmem lazım ahdbck
İstek attım şimdi xf
Ben de baktım😀
senin vücuduna erişmek için kaç lazım kanki dsfghjgkjl
Ahahahvdj yerim
dm atsana 1-2 bişi sorucam plank mi plenk mi neyse
Plank yapmiyom yaparsam 20 saniye felandir herhalde
plank yerine twerk yapabiliyom, sayılır mı? asdjdk
Sayılır knk sfcgkv
bu plank, dirseklerin üzerinde durmak mıydı?
Evet
dur deneyip yazıcam
1dk 30sn
İyi iyi😀
15 sn duramayanlar buraya 2 dk yazmıştır kesin 😄
6-7 yazan var ne diyorsun adxgjxh
Hiç şaşırmadım nedense kskdkfkv ah şu ego tatmini ve kendini yüksek gösterme şeyi bitmiyor
Sen kaç merak ettim :d
Tahmin et 😄
3,5-4,5 felan😀
Valla normal plankta en son kaç dk durduğumu hatırlamıyorum çünkü ben sırtıma ağırlık koyarak çalışırıyorum. Mesela ilk iki set 40 kg 3. Set 60 kg sırtıma ağırlık koyuyorum durabilirdiğim kadar duruyorum. Son 60 kg yi yaparken ortalama 40 saniye duruyorum
ohaaaaa
Niye şaşırdın ya dhhshdh
sırtına insan felan mı alıyorsun
Yok salonda 20 şer kg ağırlıklar var onları koyuyorum
Çocuğs bak vay a*
Çok şaşırılcak bir şey değil aslında ya kskxkvkv
Artık çok normal geliyor ghgj
Zor bir şey değil ama cidden bak skdkkf
kasların 5 kilodur zaten
Nasıl yani o ne demek
Şu aşağıdaki 45 yaş üstü olan abaza kim çok merak ettim
1) 45 yaş üstü değil, 2) abaza değil
Sen yenisin galiba 😃 belli oluyor abaza oldupu
yeni sayılırım😀
Yeni olduğun için abaza olduğunu anlamamışsın ben anlarım belli oluyor 😃
Tanışmadan biri hakkında yorum yapmak ne kadar doğruuu
Buradaki abazaları bu şekilde anlıyorsun. Cevap vermen için saçma sapan bir yorum yazarlar neymiş egzersizin yanında sağlam kahvaltı yapman lazımmış hayatımda gördüğüm en iqsuz yorumlardan birisi tam mal kskxkfklcmc sonra sen cevap vermeyince hala cevap vermemi bekliyorum falan yazmış ve istek atmanı istemiş ileride anlarsın bunun gibi dingilleri 😃
Maşallah çok karşına çıkmış o dingiller galiba😀
Her sorunun altında böyleleri olduğu için insan artık direk anlıyor 😃
Tamam. d
Profilinde gördü memeyi ben bunu özele çekerim dedi kendine işte sonra salak salak ilgini çekmeye çalışmış cevap vermeyince cevap vermeni bekliyorum yazmış falan 😃 tam 5 iq
Bence gayet iyi biri
Yav kskflfl hala iyi diyon ayy neyse
evet öyle:d
bir de daha dün tanıdığı insan hakkında iyi miyi demez mi komedi
Tarihle alakası yok
Off uğraşamıcam cidden aynen sen böyle devam et safsın 😃
tamam knk
Plank sıkıcı bana göre değill
Ahahajha
Bende 60 😂 seni geçmem lazım
Yav millet 6 dakika felan diyor gaza geldim bak ben de şimdi 🤦😀♀️
Bıraksınlar 6 dakika yapınca ne geçiyor elinize 😂😂😂
1 dakika yapınca elimize ne geçmiyorsa geçiyor onlara :d
Bizde şey yapalım , 3×1dakika yapalım. yazarken bile üşendim 6 dakika yapamadım 😂
Az sonra deneyeceğim sghcf
Seni rakip belledim gendime 😂
hadi bakim aslan parçası şimdiden başla sgbvfj
Bittin sen 👊😂😂
köpürürsün gluk gluk sszfvxg
Sjsjsjdj Killa Hakan a mı benziyorum 😂
Yooo daha çok Sagopa felan havası var sfsfxjl
Nerden bildin ayol sjsj cidden sago hayranıyım 🤣
Anlaşılıyor😀
Nerden anlaşılıyor hele bir açıkla 😂
6. hislerim sayesinde bilmem ki afchj
Bayağı kuvvetliymiş sjsj
öyledir öyle azdgcx
Maşallah sjsjdj
6. hislerim: teşekkür ederim sagopacı bey
Rica ederim killacı hanım 😂😂
yooo killacı değilim elhamdülillah adxfhc
Sende mi sagocusun sjsj
bir aralar scxhbxc
Peki şimdi ne dinliyosun shsj
no.1 afcfjv
🥴🥴🥵 Dinlenir mi o be sjsjdj
Ya dinlenir bak moralimi çok bozdun aszhbx
Sadece hiç ışık yok, onu dinledim ahshshsh
O bile bir başarı asgvhk
Mahmut Tuncer dinliyorum, asıl başarı bu sjsjd
O kimdi dur bir gmvjfj
Ciddi olamazsın sjsjd Mahmut Tuncer tanımayan bir nesil yetişiyor 😂
ciddiyim dhxjk
Bu ilişkiyi daha fazla yürütemeyiz sjdjd
mahmutun suçu hepsi asxfv
https://imgyukle.com/i/rkpQxA
Hepsi bunun yüzünden sjsjd
bu adamı görmüştüm kanal d mi neydi sbcjk
Yeni nesil bitmiş bee shshdh
Eksilenmişsiiiin hshdnxjvg linç tayfa ileri
Çekemiyolar shshd
Mahmut sevdanı mı seni mi😀
Beni beni bihterini sjsjd
-1 say benden bir artı
Buna da şükür 😂
erken cevap verdin ya
Sen daha erken verdin helal olsun shdh
Ben hep erken veriyorum zaten adxgn
He he kesin shdhd
eee geçebildin mi beni
edit şu an 75-80 yapabiliyorum
Haddim değil geçmedim sjsj
Bu mütevazi ve hoş cevap için teşekkür ederim rakibimin beni denese de geçemeyeceğini düşünüyorum zaten axfkv
Yoo çok denersem elbet geçerim seni sjsjdj
her gün yaparsan tabii zaten 1 dakikanı alıyor adxfkvn
60-65 bile buyuk basari 🤣
Kollarım çok güçsüz😀
Kol kasi yapmayla baslasan 😂
ya kolda kas güzel değil 😀
Karin kasi ve bacak efsane 😂
Karın kası evet, bacak da ince kaslar çok güzel.
Muthissin albayim
Ben ne alaka😀
Nickin icin dedim yahu belki sende de vardir kas 😂
Yok be yapıyoruz yavaş yavaş kas yok da şuanlık göbek de yok şükür axzshcf
Hahaha devam etmelisin senden before after bekliyorum dkskdjd
Ya su bile yarıyor kas neyime 😀
Oruc musun 🤣
Plank süresi tutmadım hiç
Karın çalışırım üstüne 90 saniye yetiyo
Bişey sorabilir miyim boyun ve kilon kaç?
160-48
Hmm anladım ya ben 170 boy ve 53 kiloyum ama gücüm yetmiyo ve en fazla 20 saniye dayanabiliyorum
Sen nasıl 1 dk ya yakın yapabiliyorsun nasıl bu kadar güçlüsün?
Bilmiyorum güçlü değilim çok ama zayıf olunca bu süre azalıyo giderek
Ya şey peki sence ben çok mu zayıfım?
evet az kilo alırsan fiziğin çok iyi olabilşr
Yok ya sanmıyorum yani kilo alsam evet de şu an mesela baktımda senin kolun bile benimkinden daha kalın ve kaslı duruyo
Al işte😀
Sjsjshshs noldu 😂
4 dakika. Hedef 6.
Fizikten belli oluyor 😀
Karın kaslarını boşuna yapmadık 😀plank çeşitlerini içeren 5dk programı dene.
Ya ben 1 ay saldım güç felan 0 yeniden başladım acısı çıkıyor işte😀
İki gün ara verince başa çıkılmıyor bir ay düşünemedim 😀
Yani😀🤦♀️
127 saniye rekor :((
Çok iyi
Ohaa ben 20 saniye dayanabiliyorum sporcu falan mısın?
@zayıfvesıska fitness’a gidiyodum 6 aydır 10 sn koya koya böyle oldu
Ya 127 çok fazla benim 5-6 katım resmen süre olarak
Boyun ve kilon kaç?
@zayıfvesıska 168 50
Allah allah ben 170 boy ve 53 kiloyum ama senden daha güçsüzüm
Konuşmalıyız
niye
Yaz bir sen
6 filan
6 filan yaa 6 ne ki
Kaç yıldır spor yapıyorsunuz?
Ya onu senin 6'yı azımsama maksadında söylermişcesine dddiğin için dedim yoksa 😀
Yok anladım demek istediginizi de ben amatörce 12 yıl profesyonel olarak 8 yıldır yapıyorum yani ona rağmen tatmin olmuyorum.
oha başkan maşallah gözümde Savaş Cebeci canlandı😀 yok baya iyi
Ben hiç yapmıyorum ne işe yarıyor 😀
kanka her gün yaparsan faydası çok
Kanka ne faydası var iite
Karın kaslarını çalıştırıyor. Eğer bir karın kası programı varsa mutlaka plank olur😀
Karın kası sevmiyorum kanka sağol skfldl
3 dk maksimum
O ney gardaş öyle
41. saniyede titriyorum 😅
5 dk
1.5 dakika
Hiç yapmadım
5 dakikayı buluyor.
75 falan
Sporcu falan mısın nasıl bu kadar uzun yapabiliyorsun ben 53 kiloyum ve 20 saniye dayanabiliyorum?
@zayıfvesıska Ortalama 75 ama 100ü bulduğum da oluyor. Badmintoncuyum. 5 yıldır.
Ohaa 100 mü benim 5 katım daha çok dayanabiliyorsun
@Berna_Ulu canım takip atsana
Boyun ve kilon kaç acaba?
@zayıfvesıska 173-54
@baharaydogdu ben takip etmiyorum kimseyi
Benden uzunsun ve daha ağırsın nasıl bu kadar güçlüsün diyordum şimdi belli oldu @Berna_Ulu
Bişey sorucam sence ben çok mu zayıfım yeni mesela kucağına alabilir misin veya kaldırabilir misin istesen?
@zayıfvesıska boy kilo?
170 boyum ve 53 kiloyum
@zayıfvesıska aşırı uzun veya aşırı ağır değilim sana oranla ama 65 kiloya kadar kaldırırım
Nee 65 mii ohaa ciddi misin 😱
Daha önce hiç birini kaldırdın mı?
@zayıfvesıska hep kaldırıyorum
Nasıl yaaa kaç kilo? Ve zorlanmıyor musun
@zayıfvesıska 59 60 arası
Peki ne kadar taşıyabiliyorsun? Yani süre olarak
Konuşabilir miyiz canım
@zayıfvesıska süre ölçmedim ama evde gezdiriyorum işte
Yani zorlanmıyor musun?
Heralde ben sana çok hafif gelirim
@zayıfvesıska alıştım
Nasıl yani niye alıştın ki?
Kardeşin falan mı
@zayıfvesıska çalışıyorum kas yapıyorum
Hmm anladım hangi şekilde kaldırıyorsun?
Yani sırtına falan mı alıyorsun yoksa normal kucağında mı taşıyorsun
@zayıfvesıska ikisi de
18 yaş için iyi🙂
ne demek bu çok küçüksün felan mı afcbmc
Yok ilerde geliştirip süreyi uzatirsin daha guclenirsin😂
Ben zaten güçlüyüm diyormuşum
Boyun uzunmu birde🙂
yoo afchjf
Jsjsj
30 saniye 😂
60 rekorum
4 dakka
Hiç ugrasamam 😂😂🤪
1 bucuk dakika
4 dakika rekorum.
2 dk kalırım
Plank denemedim hiç
denemedim
Hmm :)🙏
Yine iyi sayi
Pp deki senmisin
3 dakika rekor
zabaha gadarr
Plank ne demek
şınav pozisyonunda durma
50 sınav cekiorm plank i bilmem 😂
ama bunda sabit duracaksın. d
Uzun süre yapabilirim herhalde gerçi sporu bıraktım ama alt yapı var eski resimleri mi görsen seversin 😂
Alla alla xghdbvb
Evet at mesaj resim atym ama smdı öyle değilim 😂
Acı gerçekler. d
Sorma yaa gobis oldu Bı omuzlar duruo işte 😂ama 3 ayima bakıo her kış böyle oluorm yaza doğru veriyorum spora başlıyip ama bu sefer spora gidemiycem virüs var lanet şey. D
evde yap afcvm
Evde de olmuo yaa düzenli olmuo yani para verince mecbur gidion ehehe. D
isteğe bağlı avmvjk
Bilmiyorum yaa Allah tan. Yüzüm güzel ordan yirtioz 😂
Çok açık sözlüsün haa😀
Napym 😂 göbis oldu uyuz oluorm ama spor yapmak da istemiyorum az yiorm yaza kadar zayflarm inş. D senin fizik güzel mis
herkesin göbeği var ki accvncj teşekkürler
Herkesin var ama at gibiyken essege dönüşmek kötü oluo ehehe 😂
övdün mü kendini sövdün mü agxhkgj
Ehehe 😂ikisinin arası 😂 Mesaj at sana eski baklavalarımi gösteriyim sen karar ver 😂
Cekiniomusun 🤔
ne alaka çıkmışım sgvhj
Çıkmışım mi vay be açıklamaya bak. D mesaj at diorm mesaj hemen acil
Maalesef
Ne farkeder ha bu ha ora sende heee bir garipsin istemediğin bısey olursa engellersin
No
Oke ben gider ozaman
By🖐
By.
Sattın iki dk de beni
evet
Ayıp be bu kadar yakışıklı bir herif satılır mı.
çok da mütevazi Amaaaan amann
Öyleyimdir. Ya anlamadığım beni neden satiosun amacım güzel sohbet bu gider sapikla konuşur ona mesaj atar
yooooooo
Ne yoo nıe mesaj atmadın bana syle bakym
Bilmem üşeniyorum
Üşenme zamanı değil dostluk zamanı bu zaman koççum üşeniyorum DİE kaçırırsın treni syliyim
Tren benzetmesi niye
Çünkü sen atmazsan 2 dk sonra başkası aticak ben başkası olmasın sen ol DİE 2 gündür syluorm ondan o benzetme
ya hiç kimse atmazsa
öyle bısey mümkün değil uzun süredir buraya giriorm nasılım atmam yeterli oluo ama bende onları istemiom
çok egolusun
Hayır egolu değilim tam tersi sadece burayı biliyorum uzun süre takıldım buradan sözlendim bile. D
ohaaa😀
Yemin ederm 😅 ooo daha neler oldu 😅bizde yalan yok kızım neysek oyuz.
Anladım ben tamam :d
Ne anladın be. D
Sence
Bilmem sen sylr
hiç masum gibi değilsin
Herkesin kendine göre masumluğu vardır da nekadar masumum Allah bilir tabi. Yaz ters giden bısey olursa engellersin
niye konu yazmaya geldi yine😀
Kuzum burdan konuşmak zor oluo ondan mesaja geçelim diorm herhangi bir özelliği yok yani ha burası ha mesaj ne farkeder ki anlamadığım bu yani
bence zor değil işte
Zor aciosun bildirimi yazıların en assag sina geliosun bilmem ne ne gerek var mesaj var Ken
Sen nıe direttin bukadar anlamadım zaten konuşuosun
tamam