Güncellemeler
+1 yıl
Gecmis olsun dilekleriniz icin Teşekkür ederim arkadaşlar. Su an cok daha iyi üstüne cok rahat basabiliyorum yarim saat tempolu yürüyüş de yaptım. Bir sorun yok.

Futbol işin zevki ama asıl olarak program çerçevesinde boks antremani yapıyorum. Yarın sparing pazar günü koşu pazartesi de ip atlama ve gölge boksu yapacağım. Bu bilekle yapılır mı sizce?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Geçmiş olsun ama bir an önce doktora git bence.. şu altta yaraya değilde bacağa yorum yapan kıza da bişey derdim de neyse
Dokrora gorunmedin mi sahi
İçim bi hoş oldu çok kötü duruyor
Gecmis olsun
Çok geçmiş olsun
hemen zorlama doktora görün