Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Ankaragücü'nü uydurma penaltıyla rezalet şekilde yendi. Lale orta hemen defolup gitmeli, böyle rezillik olmaz, kimse kusura bakmasın! Ne düşünüyorsunuz?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Ankaragücü'nü uydurma penaltıyla rezalet şekilde yendi. Lale orta hemen defolup gitmeli, böyle rezillik olmaz, kimse kusura bakmasın! Ne düşünüyorsunuz?

Kanguru Güler zıpladı. Penner Valencia attı.
Karıköyde 10 kişi 4 tane attık.
3 kez Penaltıbahçe yi yendik 10 kişi büyüklük taslamaları komik.
Penaltısız maç kazanamıyor. (Biz hariç)
Cevap
4Cevap
Evet şike yapıyorlar hep
Valencia'nın adı da penalsia olsun
Fenerbahçe düşmanlığı olduğunu düşünüyorum 😊
Böyle soru soran birini nasıl fenomen yapmışlar komik biraz kudurmuş birileri djjdjs
@netfliks Kardeşim benim hedefim burada belli bir takımı göklere çıkartmak veya taraflı yorum yapmak veya kimseyi karalamak değil ancak hakemler artık kendini her yere atan oyunculara böyle ucuz penaltılar veriyor, tam bir rezalet! Peki var nerede o da belli değil! Adamlar talimatla maç yönetiyor bu kadar da olmaz!
@netfliks Yazıyı oku bırak taraflı yorum yapmayı! 😄 www.sabah.com.tr/.../jorge-jesus-artik-kalmaz
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?