Fenerbahçe Beşiktaş maçından sonra bu maçta'da uydurma penaltıyla kazandı! Fenerbahçe'nin bundan sonra ismi Penaltıbahçe mi olmalı?

Evet arkadaşlar Fenerbahçe - Ankaragücü'nü uydurma penaltıyla rezalet şekilde yendi. Lale orta hemen defolup gitmeli, böyle rezillik olmaz, kimse kusura bakmasın! Ne düşünüyorsunuz?

Fenerbahçe Beşiktaş maçından sonra bu maçtada uydurma penaltıyla kazandı! Fenerbahçenin bundan sonra ismi Penaltıbahçe mi olmalı?
Fenerbahçe Beşiktaş maçından sonra bu maçta'da uydurma penaltıyla kazandı! Fenerbahçe'nin bundan sonra ismi Penaltıbahçe mi olmalı?
Cevapla