Diğerlerini falan çok takip edemedim ama şuraya yazdığın istatistik bile çok iyi, Dünya Kupası da zaten malum. Tabi yine de hak etti mi etmedi mi demek zor, hepsini falan değerlendirmek gerekiyor ama aldığına göre hak etmiştir diyelim.
Ki şöyle de bir şey var, en popüler futbolcu olduğu için bu ödülün reklamı da olması niyetiyle zaten çok kötü bir performans göstermesi hariç ona verilirdi diye düşünüyorum.
Çok ciddi bir performans. Dünyanın en zor liglerinden birinde şuanda. Ve bu adam artık gençte değil. Karakter olarak hiç sevmem ama saygıyı fazlası ile hak ediyor.