
Eğri oturup doğru konuşalım spor konusunda pek iyi değiliz. Peki bunun için bahanemiz ne?

Eğri oturup doğru konuşalım spor konusunda pek iyi değiliz. Peki bunun için bahanemiz ne?
Ben her şartta spor programıma uyan birisiyim ama işim gereği bazen patronlar ile geç saatlere kadar durabiliyorum o gün sporu es geçiyorum ama ertesi gün of olduğu için o gün yapıyorum yani telafi ediyorum önemli olan istemek yoksa her şartta fırsat bulur insan kendine spor için...
Kesinlikle.
Bu şekilde duruma göre dengelemen de fikir verir umarım okuyacaklara 🙂
Benim için spor yapmamak bir seçenek değildir yani hasta olmadıkça spor her zaman yaparım ve bunun için bir bahane bulmazdım bu yüzden de genel olarak her zaman spor yapmayı deniyorum. zaten bir insan bence spor için sürekli bahane buluyorsa mesela bugün soğuk diye yapmıyorum. yarın da rüzgar çok diye yapmazlar ya da uykum var diye yapmazlar. yani sürekli sürekli bahane bulurlar bu da spor gelişimini yavaşlatabilir. bu yüzden benim için kesinlikle bahane yoktur genel olarak çok çok hastaysam yapmam ya da zamanım yoksa yapmam ama bunların dışında bahane bulmazdım
Depresyon da engel olmuyor mu? 🙃
Zaman yetmezliği. Bazen gerçekten yetmeyebiliyor fakat haftanın dört günü fiks yapıyorum. Bazen halsizlikten öldüğüm günlerde gitmiyorum. Bu seferde bahanem bu oluyor.
Geçerli 😀
Zamanım yok zamanm kalmadı
Veya başka aktivitelerm var yapacak islerim var
Şimdi kim yorulacak filan
Mola vermeliym biraz dinlenmeliymm filan ama bunlar spor aşkıma yine de engel degl
Yoğun bir dönem 🙃
Cevap
10Cevap
Ne zaman spora yeltensem hep kötü bişey oldu. Demek ki spor bana uğursuzluk getiriyor. Narin bedenimi ve ruhumu hiç yormuyorum o yüzden. Yaşasın açık hava yürüyüşleri
E son cümle de sayalanbabilir yaa, hatta onu koşuları da yapabilirsin 🙃
Edison ampul için 2000 deneme yapmış deniyor, bu da şurada dursun 😇
Tartıda 70i görürsem paniğe kapılıp 2000 denemeyi aklıma getirebilirim. Ama şu an zayıflığın verdiği rahatlık var üstümde
Mantıklı 😀
😌😌😌
Güzel bahanelermiş 😀
Fazla sönük kaldı🙃
Diyorsun 🙃
Olabilir.
Burası pek senin alanın değil tabi, haliyle o etki olmamış olabilir 😀
İlgi ve bilgi alanımın oldukça dışında bir bölüm 🙃
Biliyorum 😀
Eig'lik görüşlerini özledik de...
Bu gün 1 saat koşu yaptın açık alanda yağmurun altında nefesim kesildi uzun zamandır bu kadar kosmamıstım
1 saat iyiymiş uzun süre sonra, devam edebilirsin umarım 😇🙏
Gün içerisinde hareketli biriyimdir yapıyorum zaten ama kafam çok dolu belki 1 gün yaparım
Bassssssssss
Güzelmiş bu 😀
Öyledir :d
dizim sakat oldugu icin bahanem hazır ama yapıyorum yine de
Bu çok iyi.
Dizi zorlamıyorsundur 🙃
bazen zorluyorum maalesef
Hem de bile bile 🙃 Neden peki?
fit kalmam lazım
Dizini zorlamadan yapabilirsin, o hareketleri programdan çıkarman yeter. Tabi tercih meselesi yine de 🙂
haklısın
En sağlam bahanem zaten çalışırken hareket ettiğim için tığ gibi kalıyorum
Çok geçerli bir sebep 🙂
Regl oldum zaten her yerim ağrıyor. :d
Çoook geçerli bir bahane 😀
Spor lüks olur nfkdl
Bende bahane bitmez
Sende spor da bitmez ama 😀
yes sirr
Bahane yok Spor yapmıyorum çünkü param yetmiyor spora
Şınav, mekik çekmek veya dışarı çıkıp koşmak?
Onları yapıyorum arasıra
E o zaman tamamdır 🙂
Aman spor yapsam nolcak öbür dünyaya fit mi gideceğim diyorum ben 😂😂
Gidiş zamanın ertelenmiş olur belki 😀
Zamanımın olmaması.. Çalışıyor olmakta en büyük sebebim 👀
Bahanem yok spor yapmayı sevmiyorum
Aslan olunca 🙃
Bu arada işinizin önemini bir kez daha anladık son haftalarda, kolay gelsin 🙏
Fiziğimi beğeniyor olmam.
Güzel cevap, sağlık da yerinde mi? 🙃
Yok değil. d
O zaman bu tam saylanmaz, onunla da ilgilenmek lazım 🙃
Bir hastalık ya öyle sporla geçecek bir şey değil. d
O zaman geçmiş olsun da denmez, sağlıklı kal 🙏
Teşekkür ederim.
Düzenimi kuramadım bir türlü
Son zamanlarda ben de yaşıyorum bunu...
Mışıl mışıl uyumak.
Hava kararınca ve yemekten sonra okumasaydım iyiydi 😀 Güzel bahane.
Nasıl olsa ölmeyecek miyiz yiyelim boş ver
Güzel bahane yalnız 😀
Bahane değil öleceğiz 😂
Orası öyle de yemek için güzel bahane 😀
Çaktırma 🤫
Anlaştık 🙈🙉🙊
👏👍😀
Çünkü canım istemiyor
Senin canın sağ olsun 😀
Eyvallah bro 😂
Bahane üretmek tembellikten başka bir şey değil
Çalışıyorsan ayrı benim zamanım olmuyor pek ama yinede gidiyorum
Şu motivasyondan herkese lazım 😀
Bacağımda yırtık var, kalp hastasıyım.
Bunlar bahane bile sayılmaz, ciddi sebepler.
Bir sorunu cevaplamıştom galiba bununla ilgili.
Yine de kısıtlı da olsa bir şeyler yapabilirisn ki iyi gelir.
Mesela sadece kol hareketleri bile + olur.
Sağlıklı günlerin olsun 🙏
Teşekkür ederim. 🌸🌺
Zamanım yok 😅🤣
Emojiler onlar olmasa geçerli sebep derdim de, anlaşıldı 😀
😂
Bahane değil sebebim, yapmak istememek.
Beyine istetmiyor olabilir misin? 🙃
Doğada hiçbir canlı boş boş koşayım, oturup kalkayım, ağırlık kaldırayım, eğilip büküleyim, toto yapayım, diye bir şey yapmaz ki. Spor aykırı bir şey.
Böyle doğru cevaplar yazma bak milleti spordan soğutacaksın 😀
İnsan olmamızın bir farkı olmasın mı? 🙃
😄 şaka yapıyorum ama gerçek yani.
Gerçek 🙃
Gayet fitim diyorum😄
İyi diyorsun 😀
Öyle bir bahane yoktur, spor hayattır.
bu şey değil mi ya yarın başlarım
O 😀
Spor yapmak için bi bahanem yok direk yapmıyorum
Açık ve net oldu 😀
En güzeli 😇
Başım agrior 😂
Hahahaha 🤣
Şu günlerde anca böyle bir cevap kahakha attırabilirdi 😂
Teşekkürler 🙏
İşre bu geçerli bir sebep olur 😀
Kesinlikle var ama şans demem ben, yaşamdaki denge anlayışı sebepli o tarafta eksijklik olunca diğer taraflarda + oluyor sanki.
Bu gözleri görmeyen birisinin kulaklarının daha iyi duyması gibi belki de.
Çünkü hepsi de bu kadar şanslı olamaz, böyle de bir şans yok 🙃
Yani bi yerden alıp diğer yere vermek gibi bisey.. Ben sporu sağlıklı yaşam olarak görüorum sağlıktan kastım güzel görunmek değil mesela 80 yasina geldiğimde ayakkabılarımın bağcıklarını kendim bagliorsam bu bana yeter. 70 80 kg de olabilirim ama sağlıklıyimdir fakat günumuzde spor bu amaç dışında güzellik estetik karşı cinsin ilgisini çekmek için kullanılıor bunu okey bulmuorum
Tamamen aynı fikirdeyim.
En iyi yorum seçebiliyor olmamız lazım ya artık, eklemeliler bu özelliği, bu gibi yorumlar için 😀
Kiloların ile mutluyum😂😂
Kilosuz mutsuz olmaktan çok daha iyi 😀
Canim istemiyor
Fincan kapalıysa çıkmak istez 🙃
Aynen öyle
Hasta olmam
16 sn yazıyor cevapta 🤩
Hastalık sebepli full sitedesin galiba.
Geçerli bir sebep...
Soğuk algınlığı falan mı?
Geçmiş olmuş 🙏
Canimin istememesi
Zayıfım yeaa
Vaktim yok
Üşeniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?