
Sahanın gerilmesinin ardından Ankaragücü tribünlerinden sahaya Muşta atıldı #ANKvBJK pic.twitter.com/5szBTYs8uC
— Benjamin 1905 (@BenjaminGalaa) January 18, 2023

Sahanın gerilmesinin ardından Ankaragücü tribünlerinden sahaya Muşta atıldı #ANKvBJK pic.twitter.com/5szBTYs8uC
— Benjamin 1905 (@BenjaminGalaa) January 18, 2023
Bizim ülkemizde maç esnasında stadlara seyircilerin gelme izninin olması bile artık garip geliyor bana. Resmen bir terslikte ortamı patlatacak kadar öfkeli oluyorlar ve bu durum aşırı gülünesi.
Trajikomik değil mi... 😭😂
Bir Ankaragücü taraftarı olarak kesinlikle tasvip etmiyorum ve hoş bulmuyorum böyle şeyleri. Ankaragücü tribünlerinde sayısız maça gittim çok şeye şahit oldum eskiden daha kötü bir durumdaydı ancak son yıllarda başta tribün liderleri olmak üzere çoğu şey düzeldi, artık aileler çoluk çocuğunu, eşini alarak maç izlemeye gelmeye başladı. Hemen hemen her tribünde var bu, özellikle Beşiktaş ile oynadığımız maçlarda saha da tribün de geriliyor bunun çeşitli sebepleri var objektif olarak bakarsak lig maçında sahaya giren taraftarın futbolculara saldırmasını da doğru bulmuyorum ama bu olay sonrasında başta medya olmak üzere birçok otorite Ankaragücü kulübünü ve taraftarını çirkin göstermek adına herşeyi yaptılar. Beşiktaş'ın da bu konuda geçmişte vukuatları olduğunu unutarak mağdur ayağına yatması komikti gerçekten. Şahsen ben Beşiktaş yöneticisi ve üyesi bir kişinin nefret diliyle attığı twitleri bir bir okudum ve yanıt verdim o dönem. Bu şekilde yaparak çözüme ulaşılmaz, yönetici kalkıyor İstanbul'da görüşürüz diyor sen böyle dersen ortamı germiş olursun bu dil hoş bir dil değil. Bu muşta sahaya atılana kadar en ufak gerginlik yoktu, taç çizgisi yakınında Beşiktaş futbolcusu Ankaragücü futbolcusuna topsuz alanda dirsek atana kadar! Yine de Beşiktaş futbolcularını tebrik ederim, iki takım da iyi mücadele ettiler güzel bir maç izledik. Muhtemelen medya baskısı Ankaragücü galibiyetini değil başka şeyleri konuşacak ama olsun biz alışkınız, mesela Beşiktaş futbolcusunun gördüğü kırmızı neden iptal edildi VAR'da ne konuşuldu bunlar hiç gündem olmayacak diye düşünüyorum...
Güzel görüş 😇
Bence ülke olarak spordan pek anladığımız söylenemez. yani sonuçta maç dışında her şeyi yaşıyoruz. siyaset var küfür hakaret var sahaya girme var. ayni açıkçası insanlar oturup sadece maç izlemeleri çok zor geliyor. bu yüzden bu ülkede zaten futbol gelişmiyor. yani futbolcular bu şekilde zarar görebilir dahası kulüpler yani takımlar bundan ceza alabilirler. bu yüzden açıkçası ben ülkemizin futbolu çok bildiğini sanmıyorum sadece holiganlık yani taraftarlık yapıyorlar ama spor kısmı ile pek ilgilenmiyorlar...
Eline sağlık 😇
Geçen seneden beri bu takımla aramızda bir gerginlik var ve o zamanda aynı şeyler yapıldı.
Ülkenin genel olarak taraftarı yüzünden futbolcuların odak kaybettiğini düşünüyorum. Ne kadar alanında profesyonel olursan ol, ne kadar gol atmış olursan ol... kafana bir darbe yeme korkusuyla korkarak oynarsın. Bu da verimi azaltır.
Neyse, bize diken atana gül atacak halimiz yok... O zaman gerekli cevabı vereceklerdir elbet. 🦅
Hatta sonuca etki etti galiba...
Teşekkür ederimmm
Rica ederim 😀
Cevap
3Cevap
Fanatiklik iyi bir şey değil. Siyasetten tut her şeyde fanatikleşen bir toplum.
Kesinlikle fanatizm kötü...
Ankaragücü harika bir galibiyet aldı ve son 8 e kalmayı haketti…
Volkan demirele nelee geldi neler muşta ne ki
Maçı yorumlayayım Beşiktaş zaten ligte şampiyonluğuda kaybetmişti Kupada da elendi seneye odaklanacak artık
Tek bildiğimiz şiddet
Futbola spor gözüyle bakmıyorum
Ne gözüyle bakıyorsun? 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?