Farklı takımı tutan insanlar neden birbirine düşman gibi bakıyor?

Dün mesela Galatasaray yendi Fenerbahçeyi. Bakıyorum instagram da falan küfürlü küfürlü sözler, birbirlerine düşmanca yazılar yazıyorlar. En kötüsü de küfür ederken anneyi karıştırıyorlar. Yani bi takım için anneye sövmek olur mu? Sırf bu yüzden takım tutmayı bıraktım. Sizce de öyle değil mi düşman gibiler?

Farklı takımı tutan insanlar neden birbirine düşman gibi bakıyor?
Cevapla