Akrabalarımızın yabancılardan daha çok düşman olduğunu düşünüyorum sebebi nedir?

Düşünüyorum akrabalarımiz yabancılardan daha fazla düşmandır bize anneme bunu söylüyorum ama inanmıyor genelde düşmanın yakından çıktığını düşünüyorum yanılıyor muyum yabancılar mesela hep güzel olduğumu söylerler ama bizim aileden hiç duymadım makyaja falan düşkün olduğum halde çocukluktan beri meraklıyım ama hiç büyüklerim bana güzel demedi hep başkalarının kızları hakkında dediklerini duydum ya da bazı konularda çekemiyor haset ediyorlar gibi geliyor yabancı bu kadar olmaz bence haksizmiyim
Akrabalarımızın yabancılardan daha çok düşman olduğunu düşünüyorum sebebi nedir?
Cevapla