Yabancılarda niye bu kadar kötü anlaşılıyor?

Yurt dışında yaşıyorum yani orada burada doğdum büyüdüm, ve yabancı bir arkadaşımın kardeşiyle birşeyler yaşadım bunuda arkadaşım öğrendi işte “kardeşimi becerdikten sonra nasıl hala benimle konuşuyorsun” gibi şeyler zırvaladı zaten o kızıda çok sevmiyorum gıcık karının teki kendisi ama merak ettiğim şey bu durum yabancıların gözünde niye bu kadar ciddi bir şey gibi anlaşılıyor yani kardeşini öldürmedim gasp ta etmedim Türkler hiç böyle yapmıyor cidden çok merak ediyorum

Yabancılarda niye bu kadar kötü anlaşılıyor?
Cevapla