Neden hep bir taraf daha fazla ilgi gösterince karşı taraf sogur?

Neden hep bir taraf çok sever gidenin umrunda bile olmaz her şey ağlayan hep ortada kalır çok sevildiğini anlayan ne olursa olsun arkasında olduğunu bildigi kızı neden basit bir kaç sebepten bırakıp gider erkeklik bu mu? Ne kadar basit oldu yaşananlar sadece kendim için demiyorum çevremde de öyle bütün aşklar vıcık vıcık kimi görsem sevgili ayrılacak gözüyle bakiyorum artık böyle çocuk oyuncağı haline getirenler utansin biraz artık
Neden hep bir taraf daha fazla ilgi gösterince karşı taraf sogur?
Cevapla