Evet arkadaşlar Beşiktaş - Kasımpaşa'yı cenk tosun ve weghorst'un golleriyle 2-1 yenerek şampiyonluk yarışında derbi haftasında çok önemli bir galibiyet aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar Beşiktaş - Kasımpaşa'yı cenk tosun ve weghorst'un golleriyle 2-1 yenerek şampiyonluk yarışında derbi haftasında çok önemli bir galibiyet aldı! Maçı nasıl buldunuz?

Beşiktaş bireysel performanslar ile ilerliyor oyunun da gelişmesi şart! Ama bunun için kadroya takviyeler gerekiyor. Eğer Beşiktaş devre arasını iyi geçirirse açık ve net şampiyonluk yoluna güçlü bir şekilde devam eder
Derbi haftasında zirveye yaklaşmak Beşiktaş adına önemliydi. Skor ne olursa olsun 3 puan motive edecekti takımı ve aldılar.
Josef Rosier ve Ghezal olmayınca kadro ister istemez değişiyor. Çift forvet çıktı ikisi de golü attı. Maçın başında bence Nkodou ya yapılan penaltıydı verilmedi. Çünkü Kasımpaşalı oyuncunun topa müdahalesi yok. Kaleci Mert sezon başında olsa en az 7-8 puan fazladan kazandırırdı.
Cevap
3Cevap
Beşiktaşın kazanmasına sevindim kritik bir maçtı
Beşiktaş bence şampiyonluk potasında bile değil ama 3. lük için kritik 3 puan diyebiliriz
İzlemedim de yani olağan bir sonuç
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?