Spordan çıkıp hayvan gibi yemek yiyorum. Çözüm önerisi olan var mı?

Arkadaşlar haftada 4-5 gün spora gidiyorum yoga ve spinning. Çoğunlukla sabah kalkıp direkt spora gidiyorum. Kahvaltı yapmıyorum zaten hemen gittiğim için tok karna spor yapılmaz diye. Spordan çıkınca müthiş açlık bastırıyor tabii. Kaderin cilvesi de şu ki metro ile gidip geliyorum ve spordan çıkıp metroya yürüdüğüm 5 dk mesafede yan yana dizilmiş fırın, pastane ve börekçilerin önünden geçiyorum. Dayanamayıp çoğunlukla kahvaltı için simit, poğaça, börek falan alıyorum. Eve gidip yanına çay, domates, haşlanmış yumurta, zeytin bazen de roka ve avokado ile afiyetle yiyorum. Kilo verme gibi bir amacım yok ama almak da istemiyorum. Bu rutin bana zarar verir mi?

Spordan çıkıp hayvan gibi yemek yiyorum. Çözüm önerisi olan var mı?
Cevapla