Selam arkadaşlar, çok üzüntü duyduğum bir konuyu sizinle paylaşıyorum :(
Spor yapıyorum ama abur cuburlara karşı resmen zaafım var. Genellikle spordan sonra arkadaşlarla kafede falan takılıyoruz ve kahvenin yanında hep çikolata, bisküvi ne varsa götürüyorum, kendime engel olamıyorum. 😥
Bu tarz kaçamakları yapınca vicdan azabı çekiyorum. Yaptığım spor boşa gidiyor, biliyorum. Aranızda abur cuburları bırakan var mı? Bırakabildiyseniz bana da birkaç taktik verir misiniz?
Spor yapıyorum ama abur cuburlara karşı resmen zaafım var. Genellikle spordan sonra arkadaşlarla kafede falan takılıyoruz ve kahvenin yanında hep çikolata, bisküvi ne varsa götürüyorum, kendime engel olamıyorum. 😥
Bu tarz kaçamakları yapınca vicdan azabı çekiyorum. Yaptığım spor boşa gidiyor, biliyorum. Aranızda abur cuburları bırakan var mı? Bırakabildiyseniz bana da birkaç taktik verir misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer