İnsan aslında spor yapmaya çok da yatkın bir canlı değil. Tekerlek bile bu sebeple icat edildi herhalde 😂

O yüzden, "ya ben şunu yaparım ama yeter ki spor yapmayayım" dediğiniz ne var?
İnsan aslında spor yapmaya çok da yatkın bir canlı değil. Tekerlek bile bu sebeple icat edildi herhalde 😂

O yüzden, "ya ben şunu yaparım ama yeter ki spor yapmayayım" dediğiniz ne var?
Merdiven çıkmak :D ama spor yapıyorum tabi ki
Güzel cevapmış bak kaçırmışım. Uyumadan önce bir bakayım dedim bazen bildirim gelmiyor, iyi ki bakmışım.
İyi geceler 😇
İyi geceler :)
en iyi görüş için teşekkürler
Rica ederim de sen niye uyanıksın ya bu saatte? 😀
Birazdan uyurum son bildirimlere bakıyordum :D
İyi uykular 🙃
Gezmek
Bu güzelmiş 😀
Pek sayılmaz ya sadece seviyorum. Aşk başka bir seviye 🙃
Aslında bu bakış açısi doğru 😂
O zaman şöyle söyleyeyim, bu konuda öğrenmeye devam ediyorum.
O yüzden hem öğreniyorum, hem yardımcı oluyorum, hem de arada soru soruyorum.
Diğer etiketlerde bu durum yok.
Gerçi bir iki tane daha olabilir ama bakalım 🙃
Alemsin 😂
Ufak yeğenim var, o çikolata yerken sen yeme zararlı diyor kendisi yerken. Çikolata ona kalsın diye. Bu biraz ona benzedi 😀
Sen gez, biz burada spor yapalım oh ne alâ memleket 🙃
Çocuk varsa evet yapıyorsun demek zaten 🙂
Cevap
0Cevap
Yürüyüş ve beslenme. Asansor ve araç kullanmam.
Günlük yaşantım zaten spor diyorsun 😀
Uyumak 😬en favori sporum🤦♀️
Uyumak candır 😀
Tembellik
Bu normalde saylanmaz ama hadi sen yabancı değilsin 😀
yüzeyim
Yüzmeyi spor dışına alabilir miyiz acaba 🤔 Keyfi bir yüzme olabilir sanki ya 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar