Sabah ağırlık çalışıp akşamları 30-45 dk kardiyo çalışmam iyi olur mu, ağırlık antrenmanından sonra kardiyoya vaktim kalmıyor akşamlarıda salon kalabalık olduğu için gitmiyorum.
Öncelikli hedefim yağ yakmak, kas kütlem fazla.
Sabah ağırlık çalışıp akşamları 30-45 dk kardiyo çalışmam iyi olur mu, ağırlık antrenmanından sonra kardiyoya vaktim kalmıyor akşamlarıda salon kalabalık olduğu için gitmiyorum.
Öncelikli hedefim yağ yakmak, kas kütlem fazla.
Yani zamanım kalmıyor diyorsan mecbur bu şekilde ilerleyeceksin. Normalde antrenman sonunda kardiyo yapmak daha etkili ama yapacak bir şey yok. Hiç yapmamaktan iyidir. :)
Tabi ki olur.
Hatta aç karınla antrenman yapmak yağ yakmaya da fayda sağlar.
Kardiyonun da ağırlık antrenmanından sonra olması iyidir. Çünkü eğer önce yapılırsa vücut ister istemez yorulacağından ağırlık çalışmasından tam vrrim alamayabilir.
Cevap
3Cevap
Gayette verimli olur
Neden olmasın
Şişko musun
Yağ oranım fazla.
%20
Çalışın
Kolay gelsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?