Evet arkadaşlar A milli takımımız lüksemburg ile 3-3 berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar A milli takımımız lüksemburg ile 3-3 berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?

En alt seviyedeki grupta bile başa baş mücadele izletiyorlar bize. Kuntz denilen kariyersiz adamı kim niye getirdi mesela? Umarım Burak Yilmazin ne kadar önemli golcü olduğunu anlamıştır Türk insanı. Uzun bir süre Türk milli takımından birsey beklemesin kimse çünkü santraforsuz oynuyor. Enes ve Serdar rakip takımın stoperi gibi oynuyor gelen her topu dışarı atıyor. 10 yıl golcü çıkmaz Turkiyeden.
Maçı izlemedim. ama maçtan önce rahat yeneriz demiştim yine de uluslar liginde B grubuna yükselmeyi garantilememiz güzel olmuş.
Cevap
4Cevap
Güler misin ağlar mısın çantada keklik maçı az daha kaybediyorduk neyse ki 1 puan aldık da karizmayı çizdirmedik.
Sıkıntı yok sonuçta aldıkları 1 puan bile yetti bize
İzlemiyorum artık bizim milli takımımız değil Beşiktaş düşmanı bir takımı desteklemiyorum
İzlemedim fakat neden Milli Takım her maçlarda bu kadar kötü.
Kalite yok, istediğin oyuncu getir çok iyi gençler olsada harmanllanacak iyi tecrübe yok ya da mesela net bir santrafor yok.. Tecrübeli iyi stoper yok vs vs.. Komplike sebepler
Rahat maçları rehavet ile alamadığımız ilk maç değil ki bu ve son da olmayacak gibi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?