Evet arkadaşlar Galatasaray nef stadyumunda ilk yarıda abdülkerim bardakçı'nın kırmızı kart gördüğü ikinci yarıda gomis'in penaltı kaçırdığı maçta son dakikada seferovic'in golüyle 2-1 kazanarak kritik bir 3 puan aldı! Özellikle sacha boey'nin müthiş bir performansı vardı... Maçı nasıl buldunuz?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Abdülkerim Bardakçı bekleneni veremeyecek gibi
Geniş alan oyuncusu değil, çok ağır bence... Ama ilk sarısı bence yanlıştı.
Harika maçtı beğendim
Özellikle ikinci yarısı çok tempolu oldu...
Evet GS sanki toparlanıyor biraz
Ikinci yarıda baya iyi mücadele ettiler...
Yabancı hakemler gelsin.
https://voca.ro/1aJWrCGuvInH
Geçen seneden beri söylüyorum bende... Var'a da yabancı hakem gelmeli!
Normale de gelsin eyyamcı
Hocam dedim ben size Galatasaray alır maçı die❤️💛😌💅🏻
Tebrikler güzel bir galibiyet 😅
Eyw hocam😌💅🏻 bu arada ben oradaki hakemim🙂🤝😌🔪🥒
Hangi hakem? 😃
Nerden bileyim hocam ben
😂
Alemsin ya 😁
Eyw hocam, bu arada şaka yaptım ben oradaki direğin atomlarından biriyim
Anladım merak etme 😅
Damam hocam yanlış anlamayın yani🤝😌🙂
Her şeye rağmen gelen 3 puan durmak yok tam gaz yola devam
kanka gs yi boş ver michy iş yapar mı onu söyle sen :)
Iş yapar, batshuayi iyi futbolcu...
adamsın sen ya :)
Teşşekür ederim kardeşim... Batshuayi geçen sene beşiktaş'ta 14 gol 5 asist yaptı ve en az 35-40 tanede net gol pozsiyonuna girdi! Bu adam kötü olsa bu kadar pozisyona giremezdi... Fenerbahçe'de dikiş tutturursa 20 gol atması sürpriz olmaz.
Golü Seferovic değil rakip takımın oyuncusu kendi kalesine attı yalnız
Antep hediye etti 3 puanı
Harikasin GS
Bugün muydu Galatasaray maçı
iyi iyii