Evet arkadaşlar galatasaray ümraniyespor'u olimpiyat stadında 86'da bafetimbi gomis'in muhteşem golüyle 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Evet arkadaşlar galatasaray ümraniyespor'u olimpiyat stadında 86'da bafetimbi gomis'in muhteşem golüyle 1-0 yendi. Maçı nasıl buldunuz?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Galatasaray hiç umut vadetmiyor ama Gomis güzel kurtardı
Gomis bu seferovic'ten daha iyi ve ilk onbiri hakediyor...
Güzel maçtı ama daha çok gol olabilirdi
Seferoviç nasıl kaçırdı ilk dakikalarda anlamıyorum ilk yarı kaç hata yaptık sayamadım izlediğim ilk yarı iğrençti bu kadar kötü futbol olmaz dedim
Aynen...
Kral adam ya. Yine son dakikalara doğru attığı golüyle bizi ipten aldı.
Seferovic kötü, kesinlikle gomis ilk 11'de olmalı...
Evet ya 3 maçın 3'ün'de de kötü oynadı. Ben bu adamı anlayamıyorum neyine güvenerek Seferovic'i 11'de oynatıyor. Gomis çok daha iyi forvet tartışılmaz!
Bu sene gs kupayı alır gibime geliyor her sene tahminlerim tutar
Orasını bilmem ama ite kaka bir galibiyet! Yanlız gomis ilk onbiri hak ediyor bu oyunuyla...
Mahalle maçı gibiydi hele ilk yarı vasat Okan hoca ligin ilk yarısını zor görür
Takımı bence yanlış oynatıyor...
Zor bir galibiyetti gomis yine kurtardı bizi. Abdülkerim yine aynı hatayı yaptı ofsayttı allahtan.
Abdülkerim ile bu iş olmaz! Ya transfer yapılmalı ya da luyindama oynamalı...
Olmuyor zaten 3 maç 2 büyük hata
Çok değerli bir 3 puandı. Bugün çok da iyi görmedim Galatasaray'ı fakat daha da iyi olacağız inşallah.
Aslanım benim be
Bence gomis ilk 11'i hak ediyor...
bazen ediyor bazen ilk 11e girince fazla bir şey yapamıyor
Gomis farkını belli ediyor.
GS taraftarini kutlariz 👏
Galatasaray himmet duası balı koruyor gene
Yaşlı ama çoğu forvete bin basar öz abim
Kötü. Toparlanmazlarsa zor biter bu lig