Trabzonspor’un yerinde Galatasaray Kopenhag olsaydı ne olurdu acaba?

Çok net söylüyorum Galatasaray rahat alırdı Kopenhag taraftarı mükemmel Kopenhag iyi takım ama Galatasaray kolay kolay gol yemiyor Özellikle deplasmanlarda Geçen sene Avrupa’dan en zorlu gruptan 1. çıktığımızı gördük Barcelona bile zorlandı Kopenhag ortalama birtakım

Trabzonspor’un yerinde Galatasaray Kopenhag olsaydı ne olurdu acaba?
Cevapla