İlk maçlar 16-17 Ağustos'ta, ikinci maçlar ise 23-24 Ağustos'ta yapılacak. Trabzonspor ilk maçı deplasmanda oynayacak. Danimarkalı ekibe karşı temsilcimiz turu atlar mı?
Trabzonspor'un Şampiyonlar Ligi play-off turu rakibi Kopenhag oldu. Temsilcimiz turu atlar mı?
Kopenhag hafife alınacak birtakım değil ancak Trabzonspor onlarda 2,3 kat daha iyi bir kadroya sahip. Kopenhag'ı eleyemezse şampiyonlar liginde her takıma rahatça elenir.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Umarım tur atlar
Umarım ancak zor rakip.
Kopenhag'ı yenemiyorlarsa şampiyonlar ligine gitmek saçma olur zaten.
Kopenhag hafife alınacak birtakım değil. Trabzonspor hazırlık maçlarında çok iyi performans göstermedi.
Kopenhag hafife alınacak birtakım değil ancak Trabzonspor onlarda 2,3 kat daha iyi bir kadroya sahip.
Kopenhag'ı eleyemezse şampiyonlar liginde her takıma rahatça elenir.
Bence çok rahat bu turu geçecektir trabzon. Kadro çok güçlü.
Kopenhag kolay rakip değil geçen sene Avrupa'da çok iyilerdi. Umarım dediğiniz gibi olur
kopenhag :d Tsyi gör şimdi sahada ciğerleri yetmeyecek
Bana da öyle geliyor :D
Inşallah geçer ama bence kopenhag ts atlar gibi
Bana da öyle geliyor, Kopenhag zor rakip
Fenerliler kudurmuş gene, şampiyon biziz oğlum biziz adam olun en iyi takım da biziz en iyi taraftar da biziz
Hahah Fenerliler sizden daha çok şampiyon oldu ama
Türkiye’de her takımı yenen ama Avrupa’da hazırlık maçında en kötü takımlara yenilen Trabzon ne yapacak acaba
Kopanhag kolay değil maalesef.
Danimarka'nın aslanları Kopenhag'ımız Trabzon denilen takımı yenip turu geçecektir.
:D :D Bana da böyle geliyor bakalım
cok zor bı rakıp ve ters bakalım ne olcak
Dediğiniz gibi zor bir rakip, geçen sene çok iyilerdi Avrupa'da.
Hamsi spora başarılar diliyorum
:D Zor rakip
Bence zorlanır ama türü geçer
Zor görünüyor dediğiniz gibi umarım temsilcimiz başarılı olur
Şampiyon kime atlamadiki😂😂
Kopenhag zor rakip :D
Kopenhag s ger hadi Danimarka aslanlari
Bana da Kopenhag çok zorlar gibi geliyor.
Daha önce elemişti. Ünal zamanı. Bence eler.
Kopenhag artık zor bir rakip
Hepsi zor rakip. Kolay rakip yok. Orta saha ve defans takviyeleri, forvet şart. Yoksa o turda elenir. Toroğlu Sarı adam tam bir forvet değil dedi.
Kopenhag ı geçemezse bu kadro gitmesin
Kopanhag hafife alınacak birtakım değil.
Atlar
Ben bahsimi yapar geçerim aga
atlayamazsa keyfi bilir.
Ben 3 lira 5 lira kaybederim
o dingiller milyonları kaybeder çokta fifi
Kopenhag zor rakip, bahsinizi Kopanhaga oynayabilirsiniz :D KG demek de mantıklı
Zor kura ama atlar
Dediğiniz gibi zor, umarım atlayabilir
Atlar
Kopenhag zor bir takımdır, umarım dediğiniz gibi olur
Atlar inşallah
Temennimiz o yönde ama zor rakip
inşallah eleyeceğiz