Evet arkadaşlar gol düellosuna sahne olan maçta trabzonspor son dakikada bakasetas'ın penaltı vuruşunda direğe takılarak galibiyeti kaçırdı! Maçı nasıl buldunuz?
Avrupa konferans ligi 3'üncü ön eleme turu ilk maçında Trabzonspor - Molde ile 3-3 berabere kaldı! Maçı nasıl buldunuz?
Maçı çok iyi buldum diyemem baskı kurmak pozisyon a girmek goller atmak bakın size maç kazandırmıyor hamsik istenilen düzeyde değil gervinho karşı karşıya atmadı Uğurcan gidemedi diye bariz etkilenmiş Trabzonspor un bu takıma en 5 atıp gol yememesi lazımdı ligin en az gol yiyen takımıydj geçen sezon ne oldu hücum oynatcaz diye savunma çöktü bekler savunmaya yardım etmiyor Danny den forvet olmaz acil forvet lazım ve ön libero da berata yük biniyor orayı da halletmesi lazım Trabzonspor un Abdullah avciyla ne olur bilemem ama sanki iyi başlamadık hazırlık maçlarına zaten ayar oldum millet güçlü takımlarla hazırlık maçı yapar bizimkiler Ümraniye bandırma bu ne ya sonuç 3-3
Henüz lig başlamamiş olmasına rağmen İlk maç için çok iyi buldm. en önmli eksiklik sol bek zaten takımn en yetrsizi o görüdü. daha konsantre ve dikkatli bir Ts molde ye 5 atar hiç yemz. Bu takım ve oyuna kötü diyen hasedinden der. Hamśik ve gervinhon süper ligin bayağı üstünde oyuncular, Kendi takımında olsa yere göğe sığdırmaz tipler rakipte olunca çöp diyorlar maalsef çamur atmak bizim insanımzn huyu
Bu serkan aşan’la ismail köybaşı’yla olack iş değl bi şekilde oraya yer açmalı hoca iyi bir sol bek olursa forvetsiz bile yürür bu takım. Çünkü her zmn bekleri iyi olan (skora da katkı yapabilen) takımlar şampiyon olur
Ismail köybaşı transferi kesinlikle yanlış! Acaba fenerbahçe'de kadro dışı kalan caner erkin olabilir mi diye düşündüm ama onun da aşırı disiplinsiz davranışları var!
Takımın kimyasını bozar bu ciddi risk ama gelmeyeceğinn kesin çünkü Abdullah avcı yorumculuk yaparken “ben caneri oynatmam adam 26 orta yapmş 3 ü isabetli olmş” demişti yani hoca beğenmiyor zTen o iş olmz
Çok kötü takım savunması var tsnin biz deli gibi saldırınca iyi futbol oynanıyor sanıyoruz bence. Ama aslında önemli olan hücumuda savunmayıda kompakt birşekilde oynayabilmek kopuk kopuk degil dengeli bir oyun oynayan bir takımın avrupada ilerleyebilecegine inanıyorum ligde yeter böyle oyunlar ama avrupada 3 tane yiyorsun işte
Roma'ya çarpılacağına Molde'ye çarpılalım demişler. Aferin, en azından turu geçip kendilerini daha fazla rezil etmeyecekler. Rövanş maçı formalite olacak.
Trabzon lakabı gibi fırtına olmuş fakat aksıyan yönleri var gervinho emre mor gibi çalım atıp atıp gol atamıyor, takım hücumda FIRTINA ama savunmada hamsi balığı gibi