Avrupa fatihimiz, aslanımız, kaplanımız cimbom ligi 7. sırada bitiriyor, karadeniz fırtınamız, laz uşaklarımız, hamsi tavalarımız 7 gol yedi bu akşam. Bu iki kardeş kulübün ortak noktası enteresan değil mi sizce de? :D
Bu da Fenerbahçe'nin laz uşaklarını ezip geçtiği maçın öncesinde yaşanan hadise. Hani kardeşlik ulen? :D
Galatasaray ve Trabzon arasındaki benzerliği fark ettiniz mi?
Daha 2 hafta var 7. sırada bitiriyor? :) Laz uşaklarımız? Buda yanlış karadeniz uşaklarımız 7 gol yedi evet laz uşaklarımız değil. Evet kendince makara yapmaya çalışmışsın güzel ama soruda hatalar var.
Antalyaspor derken konuyla tamamen alakasız ama ben en çok fb maçında fenere gol attıkça nuri alço müziği çalıyordu o geldi aklıma seninlede bnmlede alaksız ama çok gülmüştüm ona tamam gol atarsında nuri alço nedir :D
En İyi Cevaplar