
Düğün hazırlıklarına başladıkkk. Ben de spora başladım. Evlenince kocama kötü görünmek istemiyorum. Ona sorsam her halin güzel diyor ama bence öylesine diyor. Düğüne 6 ay var. İyi miyim yoksa 6 ay sıkı mı çalışmam lazım?

Düğün hazırlıklarına başladıkkk. Ben de spora başladım. Evlenince kocama kötü görünmek istemiyorum. Ona sorsam her halin güzel diyor ama bence öylesine diyor. Düğüne 6 ay var. İyi miyim yoksa 6 ay sıkı mı çalışmam lazım?
Bazısı ne kadar kırıcı yorumlar yapmış hayvan mısınız? her şey gönlünce olsun kuzum ama sporu ya da hayat da ne yapıyorsan yap önce kendin için yap
çok severler kalp kırmayı karşıdakini düşünmeden
@ÇilekliLolip0p kendi başlarına gelmeyecek gibi ölmeyecek gibi yaşıyorlar çünkü
etme bulma dünyası merak etme :D
Aptal aptal yorumlar yapmayın rica ediyorum arkadaşlar. Fiziğin normal siz kendinizi nasıl güzel, iyi hissediyorsanız o şekilde devam edin lakin spor yapmaya hevesiniz varsa yapabilirsiniz spor her bünye için her zaman gerekli olan bişeydir zaten. Onun dışında kimin ne dediğini umursamayın gayet güzelsiniz.❤️
Biraz daha sıkı çalışman gerek. Beslenme düzenine de dikkat et ve bunu başkası için değil kendi sağlığına dikkat etmek adına yap. Umarım başarıli olursun 😊
çok teşekkürler <3 yapacağım inş
Rica ederim 😊 duzenli su içmeyi de unutma. Iyi şanslar
Cevap
83Cevap
Beslenmene çok dikkat et.. Spor yapman gerek bence de.. Yağlardan arın. En başta kendin için, kendi sağlığın..
Bence iyisiniz ama bir az daha çalışabilirsiniz veya diyet yapabilirsiniz
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍🥰🥰😜😜😜🥰🥰😍😍😍🥰😜🥰🥰🥰🥰🥰🥰😚😋😍😋😍😋😍😍😋😂🤩🤩🤩🤩😍😍🤩🤩😍🤩😍🤩🤩😍😍🤩🤩🤩🤩🤩😙🤩😙😍😙😙😍🤩😚😙😍*\0/*:-O>.<O_oO_o>.<O_o=_=>.<
Spordan ziyade beslenmene dikkat etmelisin. Bol Protein (Tavuk eti Hindi eti) tüketmelisin Karbonhidrat azaltmalısın. Akşam 7 den sonra sırf su tüketmelisin. Fast foodtan uzak bol bol spor yapmalısın ( fitness haftada en ax 2 kere, dağcılık 2 haftada bir, bisiklet en az 30 km haftada 3 kere) benim yöntem bu.
Düğün diyince bacı gozuyle baktım.
Kusura bakma baştaki icin..
Zaten aşk bize göre değil.. İyisin her halinle. Umarım mutlu olursunuz. Allaha emanet !
Çalış abla çalış iyi değilsin iyice asıl spora yemeye de dikkat etsen 6 ayda manken gibi olursun
olur muyum ya :( nereme çalışayım en çok
Olursun tabikide de üst kısımdan ziyade alt kısım için çalış bacak squat yap kalçalarına çalış 6 ayda mükemmel gelin sen ol
oyy sağ ol aşkım
Rica ederim ne demek
Gayet alımlısın bence sağlık için spora devam fakat kilo vermeni gerektirecek kötü bir görünümün yok
üst vücut iyide alt gg olmuş abla senin bide tayt var ona rağmen böyle görünüyor 6 ayda iyi toplarsın ama diyette lazım
Ben 120 kgden 60a düştüm. Düğünüme 25 gün kaldı vee benim vücudum sıkı değil sen beni düşün bi dee
Arifeden önce olmuş sanki. Ne sıkı ne de gevşek çalış. 3-5 kilo verip alt bölgeyi sıkı bir hale getirirsen senin işin olur gibi
Aslında fena değilsin ama sağlık için iyi karar
kararında yap diyosun yani
6 ayda yeterli bir süre olabilir surata bu kalpleri nasil koyuyorsunnuz😅
fotoğraf uygulamalarından telefonda sdkjflskdkd
Biraz daha devam sonra zaten kocişimle kahvaltı akşam yemeği derken verilenler geri geliyor :)
Kalça kemiğin geniş beli inceltmen lazım bacaklarıda sıkılaştırmak gerek
beslenmene uykuna antremanına sadık ve dısıplınlı olursan 6 ayda bıseylerı duzeltırsın
Zayıflasan da senin vücut tipin oturmuş ve erlerin sıkı görünüyor. Zor kilo verirsin. Eğer alırsan da bu haline geri dönersin. Barışık ol kendinle bence. mutluluklar
Fazla var ve belini ve karnını inceltmen gerekli.
Son iki ay başlamıştım kilo da vermiştim vücudumu şekle sokmuştum ama düğüne 1 hafta kala ayrıldım hiç bişeye yaramadı şimdi psikolojim bozuldu verdiğim kiloyuda aldım
Biraz fazlan varr ama kısa sürede toparlarsınn gibi💗
Biraz fazlan var bence üstünde durursan daha güzel olur ☺️
Aslında şu an güzel bence peki şu an boy ve kilo kaç
Aşırı şişman.
Ben tahta sevdiğim için görüşüm bu yönde.
6 ayda manken olursun şu halinde çok iyi bana göre
birincisi kocan için değil kendin için yap. ikincisi sıkı çalışman gerek.
Motivasyonu kocasıdır belki sana mı soracak kim için yapacağını a*mck
Daha çalışsan daha güzel olur ☺️
Mutluluklar 🍀
6 ayda güzel sıkılaşırsın. Şimdiden tebrikler mutluluklar <3
6-7 kilo daha verebilirsiniz gayet hoş olur. Sagliginiz icinde
Tabikide değilsin omuşlar düşük gömek taytla kamufle edilmiş
6 ayda kilo verir üstüne kas yaparsın merak etme
Basmaya devam
Baaassss
Seni böyle beğenmiş zaten ama biraz zayıflarsan eğer , evleneceğin kişi çok iyi tercih yaptığını düşünür ve sendeki cevheri farketmiş olmanın mutluluğunu yaşar.
Kafalarınız uyuşuyorsa zaten herşeye yeter.
Beli inceltmelisin bacaklar incelmeli ve sıkılaşma gerekiyor 6 ay da gayet iyi bir fiziğe sahip olursun başarılar.
Düğüne kadarsa hiç yapma daha iyi düğünden sonra ne olacak yani hersey o gece icin mi sacma basladiysan sonuna kadar git
Düğğnden sonra bırakacaksın zaten boşuna uğraşma boş ver
kilolusun en az 5 kilo vermen gerekiyor. Yeni gelin bu kadar kilolu olmamalı
Bir ylarım seni varya çıldırırsın sabaha kadar durmam
Yoruma bak ya kadın ne derdinde bu nedio
İyisin ama biraz belini inceltim basenlerin böyle kalsa daha güzel olabilirr
Rahat 15 kilon var az daha bekleseydin maşallah yeni mi aklına geldi
Bence önce squat çalışmalısın, sonra karın çevresi en sonda bacaklara yönelirsin
Sporda tanımadığın bir çocuk yanına gelse ve tanışalım dese whatsap bını istese veya instagramını verir miydin?
bekar olsam instagramımı belki verirdim ama bekar değilim zaten.
Sapık mısın git başımdan demezmiydin?
Veya sen kimsin niye geldin yanıma demezmiydin
Veya cığlık atıp sırf adam yanına geldi diye adamı linç ettirmezmiydij?
ne alaka tanışmak istemiş sapıklık yapmamış ki. başka nasıl tanışcaz insanlarla
Güzel düşünce de sapık deyip bir araba dayak yemek te var bu işte
Ha sapıklar var mı. Çok fazla. Ama bazı kişiler kızlarla benim gibi zaafı var. Sadece oturup konuşması bile mutlu eder...
Sen 3 ay çalışsan yeter yatakta neler yapılır senle neler neler
Çalışmaya devam bence şu an iyisin ama stes kilo açısından yan etki yapabilir sonra gelinlikte beden atlamak zorunda kalma
15 dk kardiyo geri kalanını ağırlık çalış en son bitirdiğinde yapabildiğin kadar yürüyüş bandı yap. Bu arada ağırlıkta squad yapmayı unutma 😉
Sporu kendi sağlığın için yap başkası için yaşama bu hayatı
sıkı çalışma senin yapman gerekenin yanında izci kampı kalır.
Bence gayet seksi duruyorsun çalışmana gerek yok ki
Sıkı calisman gerekiyor aman dugun arefesinde sakatlanma
spora kocan icin gidiorsun kendin icin gitseydin önceden giderdin
Bosa kurek cekiyon hix ugrasma
nası ya umut yok mu
Ondan degil zaten xok fazlan yok, bide hic spor yapip eriyecek bi ışık bi elektrik alamadim senden , sanki spora gitmek icin gidiyor gibisin
Abazalarin dolu olduğu bir siteye fotoğrafını atmak ne kadar doğru?
bir yerim açık değil nolcak
B*k çuvalı gibisin
Ya bi git evlenceksen burada ne işin var
Burası partner bulma sitesi mi?
@Serhat0202 vücudunu buraya atmanın amacını bana söyler misin? Bu kadar abazanın tam ortasına?
Yağ oranın yüksek. Bencede 6ay sıkı çalış
Kıyafete bakarken sıcaktan bayıldım
6 ay sıkı çalış bence düğünden sonra salma ama
Hey maşallah tosun gibi
6 ayda anca aç kalarak toplarsın. Yeme mümkünse
Knk yaz günü iyi giyiyorsun bunları sporda
İyisin ama çok iyi olmak istiyorsan devam et😍
Super gayet tayt da yakismis
Sen çalışma bir halt olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?