
Normalde hiç terlemeyen ben şu son 1 haftadır sular seller gibiyim😂 Siz spor yaparken çok ter atar mısınız?

Normalde hiç terlemeyen ben şu son 1 haftadır sular seller gibiyim😂 Siz spor yaparken çok ter atar mısınız?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Evet terlerim
Terlerim ama bu kadar terlemem. Tabi sen daha fazla calışıyorsundur ağırlık falan :)
Aynen canım squat nabzı aşırı yükseltiyor ağır kiloda. :))
Ben spor yapmadan da çok terliyorum. Kışın bile. Hocam bile şaşırmıştı, her yerinden nasıl terliyorsun diye 😁
set aralarında su içiyorum, setteyken o su cıkıyo reis D
Kondisyon çalışırken çok ter atmam ama ağırlığa geçince cayır cayır. Fazladan bas keke bas 😎
Cardio aşırı terletiyor, ağırlık çalışırken çok fazla değil
Bu kadar olmasa da evet terlerim
Kışın dahi terleyen ben🤣
Çok kötü 😂
1 saat spor yapsam bile fazla terleyemiyorum
Bu kadar terlemiyorum ahshsh
Ben sadece bişey yaparken terlerimnm
Boş boş sorular sormayın ya.
Dur engelleyeyim de, bir daha boş sorularıma maruz kalma. :)
Hayır öyle aşırı derecede terlemem
Senin kadar degl
Terlememek için spor yapmam.
evet
Hayır
Bu soru mu? Şimdi.
Evet
Terlerim evet
Değil ter kokun buraya kadar geldi
Tadını çıkart o halde herkese nasip olmaz. :)
🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Fazla değil
Terlerim biraz.
Evet