TFF başkanı "Fenerbahçe maçlara 5 yıldızlı forma ile çıkarsa gerekeni yaparız" dedi. Ne düşünüyorsunuz?

Fenerbahçe neden başarılarıyla değil de böyle şeylerle gündeme geliyor?

TFF başkanı yıldız tartışmalarına son noktayı koydu. Maçlara 5 yıldızlı forma ile çıkıldığı taktirde gereken yapılır dedi.

#kafamıngüzelligi

TFF başkanı Fenerbahçe maçlara 5 yıldızlı forma ile çıkarsa gerekeni yaparız dedi. Ne düşünüyorsunuz?
TFF başkanı "Fenerbahçe maçlara 5 yıldızlı forma ile çıkarsa gerekeni yaparız" dedi. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla