Fenerbahçe neden başarılarıyla değil de böyle şeylerle gündeme geliyor?
TFF başkanı yıldız tartışmalarına son noktayı koydu. Maçlara 5 yıldızlı forma ile çıkıldığı taktirde gereken yapılır dedi.

Fenerbahçe neden başarılarıyla değil de böyle şeylerle gündeme geliyor?
TFF başkanı yıldız tartışmalarına son noktayı koydu. Maçlara 5 yıldızlı forma ile çıkıldığı taktirde gereken yapılır dedi.

Yıllar önce başkanın rakibimizden 2 şampiyonluk gerideyiz rezalet falan diyor seçim konuşmasında, sonra biz öndeyiz demeye başlıyor başarısız olunca 😂 ne kadar karaktersizler tarafından yönetilen bir kulüp böyle
Dimi yaa wğwlwpwl
Asırlık bir takımın düştüğü kötü durum eğer 59 öncesi bütün şampiyonluklar sayılacaksa kabul ama sayılmayacaksa boşuna uğraşmayın yıllardır yabancı sayısı gibi bir yap bozumuz var zaten
Cevap
39Cevap
Tff haklı. fenerbahçe her başarısızlıkta eskileri açıyor
Bir FB'li olarak tff başkanını destekliyorum. Resmî bir karar olmadan beş yıldız takmak nedir yahu? Kendi kendine gelin güvey oluyor FB. Rezil herifler.
Aziz Yıldırımın tırnağı bile olamaz bu Ali Koç koca Fenerbahçenin yıllardır tek başarısı yok hep böyle gündemlerle taraftara şirin görünmek istedikleri için kaybettk Fenerbahçe
Fb kendi kendini avutuyor maden geçmişte ŞAMPİYON olupta şampiyonlukları sayılmayan takımların şampiyonlukları sayılsın. Zira şike yaptığınız yıl Trabzonun hakkını yediniz Beşiktaş’a laf söylediniz. Alın kupayı diyip verdi. O sene fb ağladı da ağladı başkanın içeri girmiş yatmış daha ne olsun? Trabzonun şampiyonluğunu şikelerle kendine mal eden ŞİKEBAHÇE.. ( Not; Trabzonlu değilim..)
Haklı. Gs ile şampiyonluk farkı açılmadan neredeydiniz hakkınızı neden savunmuyordunuz? Fark açılınca mı aklınıza geldi? Fenerli arkadaşlar şunu anlasın Türkiyede futbolda tek büyük klüb Galatasaraydır
Evet evlenelimmi
Yine cok gereksiz bir kaos ortami yaratiliyor. Adamlar gecen yil sana basvurunu yapmis kabul et ya da reddet bekletip gerginligi tirmandirmak tam da bize yakisir
Olaya bak UEFA sampiyonluklari onaylamış adam gelmiş gerekeni yaparız diyor sözde Fenerbahçe şike de yapmıştı zaten dimi
UEFA şike de yapıldı diyor onu neden saymıyorsunuz o zaman
UEFA şike yapıldı demiyor zaten soruşturma devam ederken musakabalara katılamaz diyor ki son mahkemeye bakarsan neler olduğunu görürsün daha o zaman aziz yıldırım in soyledigi olay Fenerbahçe değil söylemleri ile sonrasında olan olaylar birleşince neyin ne olduğunu anlamışsındır resmi ve kesin sonuçlara göre Fenerbahçe şike davasından aklandı şimdi hakkını olanı istiyor gelmiş biriside diğer takımlara yaranmak için dalkavukluk peşinde
5 yıldız şike davası ile ilgisiz? Fenerbahçe gidip uefa ya ve tff ye ağıe tazminat davası açmalı Juve un italyada yaptığı gibi öyle bir tazminat alabilir ki iyi bir savunma ile takım borcu 0 lanır
@_AnakinSkywalker_ ama bunları bilmeyenler durumu alay konusu yapıyor sadece zaten en son bildiğim kadarıyla Fenerbahçe TFF bunun için şikayet edicekti tüm masrafları karşılama gibi gibi maddeleri vardı tam aklımda değil öyle şike davası sen suçlusun demekle olmuyor
Maddi kayıp marka değerine zarar ve manevi olarak açılabilir dönemin fb oyuncuları teknik ekibi hatta başkanı da ayrı açabilir
@_AnakinSkywalker_ zaten bu şekilde söylemleri vardı Ali Koç un TFF nin böyle konuşması o yüzden diye düşünüyorum
Fenerbahçenin 5. yıldızı aldığı günün şampiyonluk kutlamaları
https://www.youtube.com/embed/5rGiJW3I75wKendi kuruluş yıl dönümünü
Logosunda sergilediği kuruluş yıl dönümünü inkar eden Tff Fenerbahce dusmanidir alayiniza karşı Fenerbahçe
😂😂😂
Türkiye de olay belli ya Kardes
Ya fenerbahçelisin ya da fenerbahçe düşmanı tff felan hepsi yalan
İyice saçmaladılar.5 yıldız çocukça şeyler. Gs ye hakaretttir..
Futbolu sevmem ama Fenerbahçenin onlarca yıllık emeği yeniliyor.
başlarım uefa standardına fenerbahçe varken uefa daha vitamin bile değildi
Şu siyasetin futbola karışma mevzusu ne zaman son bulacak acaba? Bu ülke ne zaman ileriye gidebilecek çok merak ediyorum..
:) ali başkan çok iyi bir başkan. gündemi nasıl nerede değiştirebileceğini çok iyi biliyor.
Seviyorum ali başganı
Tff haklı bu konuda. Şampiyonluk vaadiyle gelerek 4 senedir 4. yıldızı takamayan yönetim koltuğunu korumak için böyle saçma sapan hamleler yapıyor.
Bu işin çözümü yıldız işi komple kaldırılmalı. Ne gerek var ki? Ben Galatasaraylıyım ama bence gereksiz bir uygulama.
Hakemler şike yaparken neden gerekeni yapmıyordu TFF? Trabzon şampiyonluğunda açılan pankart için neden halen gerekeni yapmadı.
Ali Koç kendi başarısızlığını başka yollarla kendini başarılı göstermeye çalışıyor yazık o taraftarlara
Bana ne yazık olacak az mantıklı düşünseniz Ali Koçu istifa ettirirsiniz
Bunlar Ali koça kafa tutabilecek mi :d düşün rte bile fenerbahçeli
Saçma sapan hukuksuz hareketler yapılıyorlar
TFF gereğini yapacak ve 59 öncesini de kabul etmek zorundadır başka çaresi yok
5 yıldızla çıkamazsa 5 yıldızlı otel açsın fener artık. Jjhh
Seçim zaten yaklaştı, bu fetöcüye haddini bildirmeyenler sandikta cevabini alırlar.
4 maçlı lig kurup şampiyon olan Fener mahalle maçlarında baklavasına kazanıp Yıldız takmak isteyen yine Fener
Ödleri kopuyor 5 yıldızlı forma ile çıkacaklar diye
Fb bian önce rüyasını görüp uyanması lazım5 yıldızı rüyasında görür anca!!
TFF sonuna kadar haklı
Ne yapacaklar? Ligden mi kovacaklar? 🤣
Hakkı olan bir şeyi istiyor Fenerbahçe.
Tam bir fener karşıtlığı
FENERBAHÇE ile kimse başa çıkamaz
Olması gereken o. Hükmen mağlup sayılır.
İyide beş yıldızı yok ki
Çıksınlar yaa noolcak
yapmazsanız a... koyaym
5 yıldız muhabbeti nereden çıktı
Fener ne rezil takim ya
Hiçbir şey yapamaz şikeci başkan
Feneri çekemiyorlar
Fb yine kafasına göre takılıyor
Yapması lazım
Yapılsın 😀
Para cezası yerler
Beter ol fener
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?