Muay thai'de rezil bir dayak yedim, rezil olmuş muyumdur?

Daha önce boks ve tekvando geçmişim olduğu için değişik bir spor denemebiliyim deyip muay thai'ya yazıldım. Hoca gel seni test etmek için sparring yapalım dedi. Karşıma bir tane kızı getirdi al bununla dövüş diye ben 23 o 24 yaşında. Ben kızla sparring yapamam diye hocaya söyledim ama beni dinlemedi. Sparringe başladık. Benim bokstan kalma yumruklarım çok hızlıdır. Sol direkleri saydırmaya başladım tam bana kroşe atacağı anda sağa doğru eskiv aldım ki o oda ne kafama diz yemekle nakavt olmam bir oldu kızdan dayak yemek çok acı bir şey , sizce rezil olmuş muyum?

Muay thai'de rezil bir dayak yedim, rezil olmuş muyumdur?
Cevapla