Vücut ağırlığı i̇le antrenman yapanlar daha i̇yi bir vücuda mı sahip olur sizce?

Arkadaşlar Boyum 180 Kilom 68 Yağ Oranım %6 , 2 Yıldır Spor Yapıyorum Vücut Ağırlığı İle İşte Çeşitli Şınav Barfiks Stilleri Olsun Esneklik Kazanmak İçin Yapılan Egzersizler Olsun Vs. Hiçbir Türlü Suplement Vs. Kullanmadım Sadece Beslenmem Düzenli O Kadar.

Arkadaşım Vücut Geliştirme Sporu Yapıyor 3 Yıldır Ve Esneklik Olsun Vucut Yapısı Olsun Benim Kendisinden Daha İyi Olduğumu Söylüyor Onun da Boyu 177 Kilosu 73 Yağ Oranını Bilmiyorum.

Bacak Açma Amut Vs. Bir Çok Jimlastik Hareketini Yapabiliyorum Fakat Kendisi Yapamıyor Ve Daha Damarlı Ve Kas Oranı Yüksek Vücut Yapısına Sahibim

Sizce Vücut Ağırlığı İle Çalışan Birisi Ağırlık Antrenmanı Yapan Birisine Göre Daha mı İyi Bir Fiziğe Sahip Oluyor?

Vücut ağırlığı i̇le antrenman yapanlar daha i̇yi bir vücuda mı sahip olur sizce?
Cevapla