Arkadaşlar Boyum 180 Kilom 68 Yağ Oranım %6 , 2 Yıldır Spor Yapıyorum Vücut Ağırlığı İle İşte Çeşitli Şınav Barfiks Stilleri Olsun Esneklik Kazanmak İçin Yapılan Egzersizler Olsun Vs. Hiçbir Türlü Suplement Vs. Kullanmadım Sadece Beslenmem Düzenli O Kadar.
Arkadaşım Vücut Geliştirme Sporu Yapıyor 3 Yıldır Ve Esneklik Olsun Vucut Yapısı Olsun Benim Kendisinden Daha İyi Olduğumu Söylüyor Onun da Boyu 177 Kilosu 73 Yağ Oranını Bilmiyorum.
Bacak Açma Amut Vs. Bir Çok Jimlastik Hareketini Yapabiliyorum Fakat Kendisi Yapamıyor Ve Daha Damarlı Ve Kas Oranı Yüksek Vücut Yapısına Sahibim
Sizce Vücut Ağırlığı İle Çalışan Birisi Ağırlık Antrenmanı Yapan Birisine Göre Daha mı İyi Bir Fiziğe Sahip Oluyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer