Bisiklet bedenim S ama M alsam sıkıntı yaşar mıyım (lütfen sadece gerçekten bisikletten anlayan kişiler yardimci olsun)?

İstediğim modelim rockrider ST540 s bedeni yoktu oradakiler dediler ki ST530'un s bedeni var sana ancak s beden olur ama iki bisiklete de bindiğimde kollarımı aynı seviyede açmak zorunda kaldım ve ST540 çok çok daha rahattı. Bundan önceki bisikletim xlllll ve çok büyük bir bisikletti ve kollarını tutmak için bayağı eğilmem gerekiyordu fakat bunlarda bisiklet koku ile benim oturduğum yerin mesafesi az olduğu için Öne eğilmek zorunda kalmadım ikisinde de ama m beden olan ST540 daha iyi hissettirdi bilmiyorum. Oradaki adam boynun falan ağrır dedi uzun kullanımda ben en fazla 3 saat kullanıyorum. Ve boyumun uzama şansı hala var sanırsam bilmiyorum ST540 çok seksi gözüküyor ama 530 öyle değil sizce 540 alayım mi
Bisiklet bedenim S ama M alsam sıkıntı yaşar mıyım (lütfen sadece gerçekten bisikletten anlayan kişiler yardimci olsun)?
Cevapla