Kim olacaktan önemlisi kim olmalı sorusudur. Eğer Ali Koç yine taraftarın sesini dinlemez, burnunun dikine gidip, yabancı hoca sevdasına devam ederse, bence pılısını, pırtısını toplayıp kulübü terk etsin. Zaten kredisi de çoktan doldu, hala konuşurken saçmalamaya devam ediyor. İlk defa göreve talipken her taraftar gibi bende büyük bir umutla ona destek verdim. Ama umulanın çok gerisinde kaldı. Kusura bakma Ali bey ama burası Koç holding değil, Fenerbahce spor kulübü. Taraftar da tahmininizin çok üzerinde zeki ve hassastir. Emin olun sizin tepeden bakıp beğenmediğimiz sokaktan geçen herhangi bir taraftardan öğreneceğiniz çok şey var.