
#heartoffire

Ben olsam utanırdım ama salonda bir kız çok kötü düştü kaldırdım kızı gülme krizine girdi birden bende ona bakınca güldüm hem soruyorum iyimisin diye dedi yok bişeyim yok tekrar gülerek sporuna devam etti😅😅
Hem spora devam eder, bir yandan söverdim. Ulan bu nasıl koşu bandı? Adam gibi koşu bandı yapın derim. Ortalık ayağa kalkar. Rezil olduğuma mı yanayım, yoksa sinirlendiğime mi?
Düşünürken bile stres yaptım. 😨
Spor salonu gibi toplu mekanlara girmeyi sevmiyorum.
Bu durumla karşı karşıya kalsaydım, o an yer yüzünden tamamen silinmek isterdim. 😕
Cevap
33Cevap
Selam gadası 🙃
İnsan olanın başına bu hayatta her şey gelir. Kaldığım yerden devam ederim.
Üstümü çırparım geri koşmaya devam ederim
Etrafımdakilerin ne dediğini pek umursamazdım. Canım yanıyor ise bu durumla meşgul olurdum. Başkasını bu durumda görsem hemen yardım ederdim.
O hırsla sinirle kalkarım,, tekrar vaziyet alır, ondan daha hızlı olduğumu gösteririm o lanet olası pislik koşu bandına 😊😂
Gülerim önce 🤣 muhtemelen yardıma gelirler. Hep beraber güleriz. İyiysem "Ben iyiyim devam" derim devam ederim.
Düşsem hiç bi şey olmaz benden başka kimse olmuyor 🤪
Koşu bandından düşsem, gülerdim.
Şimdiye dek düşmediğim için, düşmeyi düşünürsem gülerdim
Bayılacağım için sorun kalmaz😂 koştuğum hız maksimum hız soluğu karşo duvarda alırım😂
Sanırım gülerdim 😂😂😂 ve kaldığım yere geri dönerdim
Sakatlık yaşamadıysam yavaş yavaş devam ederdim. 😀
Bozuntuya vermem bozukmus buda der başka aletlerle çalışmaya devam ederim 🤣
Gülen birileri varsa onlarla gülerim yoksa hizlica kalkar devam ederim.
Inanırmısın eski kız arkadaşımla da öyle tanıştık, gidip yardım ettim ve işler ilerledi :D
Aha rezil olduk derim sonra bi gülüş millet gelir bir şey oldumu gardaşım falan sonra hiç bir şey olmamış gibi devam
Kalkarım hemen bir kez basıma geliriyordu sen anda toparladım
Kendime gülerim devam ederim
Biraz kenarda otururdum
Benim başıma geldi ilk spora gittiğimde
Haha bir daha o salona gitmem🤦♀️
Bana ne ben sporuma bakarım
Geçer bir kenarda otururum biraz.
Gülerdim ve mola verirdim 😂
Çıkar giderim herhalde :D
Hiçbir şey olmamış gibi devam ederdim...
Hicbirşey olmamış gibi davranırım
Spor salonunu kapattırırdım herhalde
Ya satın alarak ya da şikayet ederek 😎
Nasıl beni düşürür bu koşu bandı daha koşturmaya bilmiyor filan 😂
Oturup gülerim dhhshs
Hiç bir şey olmamış gibi devam ederdim
Utancindan cikar giderdim
Düştüğümüz gibi kalkmasınıda biliriz.
Bu bozuk der kaçarım ordan 😀
Ben düşmem kardeş 😁
Düşşem bir şey yapamam heralde 🤦♂️
İnsanlık hali
Düşüp pertin çiktiktan sonra ne yapabilirsinizki
caktirmam ahaha
Ağlarım😔
Bunu dusunmesi dahi korkunc 😁
Hicbir sey sey olma mış gibi yapardim
Gülerim
Geri kalkarım tabiki başka ne yapim 🤣
Ağlardım
ölü taklidi yaparım
Bayilmış numarasi yaparim
sinav cekerim
Oturur gülerim 😅
gülerdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?