Evet arkadaşlar 89'uncu dakikaya mahrez'in 73'te attığı golle 1-0 önde giren manchester city 90 ve 90+1'de rodrigo'nun gollerine engel olmayıp maçı 2-1 kaybetti ve uzatmada benzema 90+5'te penaltıdan real madrid'e adına üçüncü golü atarak takımını finale taşıdı. Maçı nasıl buldunuz?
Real Madrid 3 - 1 Manchester City: Şampiyonlar Ligi'nde ikinci finalist, İspanyol temsilci oldu! Maçı nasıl buldunuz?
Sadece uzatmaları izleyebildim ama izlediğim kadarıyla da keyif aldım. Favorinin City olduğunun farkındaydım fakat ilk maçın skorunda sadece bir farkın olması işleri Real Madrid'in lehine çevireceğine inanmıştım. İspanya liginde her zaman Real Madrid'den yanayım ama Premier Lig ve Avrupa maçlarında sadece Liverpool'un taraftarı olarak Liverpool'dan yanayım ve kazanacağına inanıyorum.
City kadro kalitesi ve oyun yapısı ile bu eşleşmeye favori olarak çıktı ancak tecrübe faktörü Reale turu getirdi. Son 10 dakika kala 2 farkla geride olmasına rağmen real ataklarına devam edip 2 gol bulup maçı uzatmaya taşırken city atması gereken bir gol olduğu halde son 20 dakika pozisyon bile üretemedi. Tecrübe ve kazanma alışkanlığı başka bir şey.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Allah futbolseverlerin kalbine göre verdi. Neredeyse tüm futbolseverler Liverpool - Real Madrid finali istiyordu. Ne Emery'nin Villarealini ne de Guardiolanın City sini finalde görmek istemiyorlardı. Harika bir final bizleri bekliyor.
Pas oyununu Barçadan başka yapan yok adam 1 milyar euro harcattı ama hala kupa alamadı ŞLde ve son 5 dakika maç verdi ben olsam pepi dar ağacında asardım :D
Reis daha ne alıcan gözünü seveyim ya Pepin bahanesi yok Van Dijk dediğin adam kmiden geldi realden mi aarçadan mı ? van dijk southampton celtic geçmişli bir adam ve kupayı aldılar şimdi de finaldeler oyunda sorun var bir de kalecide pas oyununun sorunu bu elinde messi xavi iniesta ve iyi bir kaleci yoksa böyle oluyor
Gerçekten çok heyecanlı bir maç oldu. City nin isteksiz oynaması , sanki finale çıkmış gibi oynaması, Real Madrid'in kazanma arzusu ve de bence en önemlisi elinde Benzema gibi bir jokerin olması. Futbolun güzelliği burada zaten sürprizlerle dolu. Ha bi de Real Madrid'in gerçekten futbol şansı var buna bir kez daha inandım.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Harika bir maç oldu, çok keyif aldım. M. City'e çok iyi oldu, nefret ediyorum Guardiolanın futbolundan. Helal olsun Real Madrid'e. Boşuna tüm zamanların en iyi takımı olmadığını gösterdi