Bayanlar için Squat gerçekten faydalı mı?

Soruyu acmak gerekirse yani kalcadaki yaglari duzlestiriyor bacaklari sikilastiriiyormu bir emin olamadim yapan bir kiza rastlasam sorucam ama hic bir fikrim yok

https://i.hizliresim.com/78MQDr.jpg
Sizce bu gercekmi daha cok kilo almis gibi duruyor


0|0
3269

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 69

  • Epey kilo almış squatla şekillenmiş. Squat kalça ve bacaktaki kasları çalıştırarak o bölgeleri sıkı ve güzel bir şekle sokuyor.

    1|0
    1|0
  • Eğer gerçekse, bütün düz fizikli kızlar başlasın bence. Foto doğru ise harika bir etki olmuş. Squat'ın şekillendirdiğini ben de duymuştum.

    1|0
    0|0
  • squat yaparken kalça ve bacak kasları çalıştırılır, kalça ve bacak yağları değil. yani squatın bacak ve kalçadaki yağları yakmayla herhangi bir alakası yoktur. kasları çalıştırır ve o bölgeleri sıkılaştırır.

    tabi sağdaki resimdeki gibi bir kalça için sadece squat yapman yetmez. Lunges ve daha bir çok kalça-bacak haraketleriyle kombine edilmiş güzel bir antreman programı oluşturman gerekiyor.

    Ayrıca bu işte en önemli olay beslenmedir. Protein ağırlıklı beslenmen gerek.

    1|0
    0|0
  • Resimdekiler super ama genetikte yoksa olmaz bu popo. birazda yaratılış yani. se spor yap kesin faydası olur

    2|0
    0|0
  • faydalı tabi, resimdeki kilo almıs gibi durabilir ama 2. resimdeki hali her türlü daha iyi

    2|0
    0|0
  • Squat bacak kasları için süper bir hareket , orada bulunan yağlarn hepsini bu şekilde yakabilirsin. aynı zamanda bacak kaslarınıda çok iyi geliştirir. Sen kilo falan almışsın çok iyi olmuş vücudun, belirli bir zaman yap çünkü haltercilerde olduğu gibi sürekli yaparsan boyun kısalmaya başlar. AYNEN DEVAM :)

    1|0
    0|0
  • Bu sadece squatla olmaz. Daha doğrusu imkansız. Squat bacak için temel hareketlerden biridir. Ama tek başına bu hale getirmesi mümkün değildir.

    1|0
    0|0
  • Faydalı tabikide.

    1|0
    0|0
  • Az miktarda kilo almış, squat yapmış ve başarmış.

    2|0
    0|0
  • Gerçek kadın olmuş işte. Squat ı doğru yaparsan kalçalarını şekillendirir bacaklarına da faydası olur :)

    1|0
    0|0
    • Her sekilde deniyorum kalcalarda hissedilmiyoki

    • Hepsini Göster
    • 3 gun 25 le basladim 5 er artiriyorum 1 gun dinlenerek

    • İstersen bigün çalış bigün dinlen daha sağlıklı olabilir senin için dinlenmekte güzel..

  • bir fizyoterapist olarak yararlı olduguna garanti edebilirim :)

    2|0
    0|0
  • O değilde yerdeki poşetin içinde ne var onu çok merak ettim...

    1|0
    0|0
  • Bu gerçektir ve de çok iyi bir değişim olmuş. Eski kız arkadaşımda gitmişti spora. Hatları belirginleşti , sıklaştı, bel kısmında incelme olmuştu. Bence yapmalısın faydasını görürsün. Ama şu anki vücudun ona müsaitmi bilemem.

    1|0
    0|0
    • Evet 50 kiloyum

    • Hepsini Göster
    • Olsun olsun spor yapınca düzelecek zaten. Kolay gelsin şimdiden sana. Sonrada before after foto koyarsın:)

    • Tabiki:D

  • Zaten Kilo Alıyorsun ve Onu Yapılandırıyorsun. Ondan Dolayı ki Zayıf Gösterir. Ancak Kilo Vardır. Yağ Yoktur Sadece.

    1|0
    0|0
  • Ben işe yaradığını gözümle gördüm

    1|0
    0|0
  • Faydalı taş gibi olabilmenin yollarından bir tanesi.. Bu arada o kilo değil sımsıkı et yığını.

    1|0
    0|0
  • bende yapıyorum aydır. Etkisini gördüm foto atayım istersen :D

    1|0
    0|0
  • Of diyorum sadece. d

    1|0
    0|0
  • kıyafet kandırmış

    1|0
    0|0
  • Ne guzel olmus iste. Sıkılastirir. Sekil verir.

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    49

Kızlar Ne Diyor 31

  • Bu ne arkadaş 2 harekete dayanamadım zayıf olduğum halde

    1|0
    0|0
    • Haha oyle ama ben bu soruyu cook once yazmistim 2 aydir spor yapiyorum ve squatin mucize etkisi var kesinlikle pes etme hareketi dogru yapıyorsanız hic sorun yok :)

    • hadi ya muuucizevi derece diyosun hmm peki teşekkürler :))

    • Rica ederimm 😂😂

  • www.google.com.tr/search canım bunu direk kopayala yapıstır resme bak kız kaç gun kaç squad yapmış yazıyor ve super sonuc

    1|0
    0|0
    • Ya acilmadi ama eminim guzel sonuctur hepsi harika cunkii

    • Hepsini Göster
    • Tamam bendee başladım atarim :)

    • tamam takip ediyorum seni sende et

  • bende yapıyorum ama sırtıma 60 kiloluk bir arkadaşı alıp o şekide eğil kalk yapıyorum tabiki tamamen çök kalk değil dizini kırıp tekrardan dik pozisyona dönüyosun. Hem popon şekilleniyo hemde hayvan gibi bacak kası yapıyosun. Ama uğraştığım spor dolayısıyla bu ağır bir haraket sen bunu 5-10 kiloluk ağırlıklarla yapabilrsin

    1|0
    0|0
    • Peki ilk olarak ağırlıksız baslasak agirlikla 10 tane yerine agirliksiz 20-30 zaten yapsak olurmu? Ornek sayilar

    • 30 fazla olur ama 20 ideal olur

    • Teşekkürler :)

  • Dünyaca ünlü sporculara sormuşlar favori hareketiniz ne diye hepsi squat cevabını vermiş. Bunu kime sorsan böyle cevaplar. Mükemmel bir harket. bir kere bacak kasları kalca hepsi çalışıyor

    1|1
    0|0
  • kötü duruyo sanki yaa kaslı kaslı filan :D

    1|0
    1|0
  • Nen yapiyorum 1 yili tamamladim

    1|1
    0|0
    • Oha basinizi sisirebilir miyim sorularimla? :Dd

    • Hepsini Göster
    • Bide gunde kac kez yapmak gerek degisimi hangi ayda farkettin :/

    • Bence tek sorun on bacaginda carlos gibi kaslanmasi forografdaki kizinda oyle olmus. Ozele gel fotograflarimi falan atayim ayrintili anlatirim

  • bende bisikletle çalışıyorum karın bölgesinede acayip faydalı oluyor

    1|0
    0|0
    • Ya bence bolgesel yoktur yani insan zayfiliyosa heryerinden esit gidiyo buda cok kotu bisey

    • olabilir =)

  • soldaki daha güzel gibi yorumlar aradım ama lant olsun yok :D

    1|0
    0|0
  • baktımda ikinci resim gibiyim zaten ben hergün bir saat yürümeye devam

    1|0
    0|0
  • Evet işe yarıyor

    1|0
    0|0
  • 1 yıldır yapıyorum futbolcu gıbı kaslarım var bacagımda ve popomda cok düzgün

    1|0
    0|0
    • Ozelden resim atamazsin dimi ya benim gaza gelmem gerek :D

    • ama cok şişiyor kılolu sanıyorlar seni bak benım öyle şişikliğinden şikayetciyim erkekler bılıyor hemen anlıyor squatı ama kızlar dırek kılolusun dıyorlar felan

  • benimde bacaklarım çok incecik ben de mi yapsam? :)

    1|0
    0|0
    • Acilen basla sonuca hayran kalcaksin :D

    • Hepsini Göster
    • o zaman bu pazartesi :) 1 ay boyunca

  • Ust bacagi dag gibi olmus :/

    2|0
    0|0
  • İşe yaradığını duydum denemek gerek tabii jşkilkş

    1|0
    0|0
  • Evet ise yariyor

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle ise yariyor denendi onaylandi :)

    1|0
    0|0
  • Cok iyi olmus :((

    1|0
    0|0
  • Çok akıllıca daha alımlı olmuş tebrikler

    1|0
    0|0
  • squat baya bir işe yarıyo hem o kadar zor da değil

    1|0
    0|0
  • bence de oluyor

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    11
Yükleniyor... ;