Asırlar sonra spor yapıcam, eski tempomla başlasam ağır mı olur?

Dalga geçmeyin biliyorum pek ağır değil şimdi çok spoe yapanlar gülecek 😂 evde ağırlık seti var onunla çalılıyordum ama normalde 18 kilo civarıyla squat, walking lunge vs yapıyordum, daha doğrusu 16 başlayıp 18 e çıkmıştım. Kolda dört beş zor yapıyordum. 18 le başlasam direkt zorlar mı sizce? Yarına pestilim çıksın istemiyorum sabah okul var, sonra ders çalışmaya enerjim kalsın. Bir başladım mı yarım saat kırk beş dk falan bacak kalça çalışıyordum. Kola o kadar zaman ayırmıyorum ama. Kol çok zorluyor ne yapabilirim ilk başta? Bir de cardio şart mı, bu saatte koşu bandı kullanamam. Derslerden arta kalan sürede yapayım diyorum bir de gece iki üç gibi falan, saatin çok önemi var mı? Bilenler aydınlatırsa sevinirim.
Güncellemeler
+1 yıl
Bir de bacağa kırk beş dk az mı sizce
Güncellemeler
+1 yıl
3 4 saat spor yapardım eskiden 😂
Asırlar sonra spor yapıcam, eski tempomla başlasam ağır mı olur?
Cevapla